Skip to main content

Beste KPN Support,

 

Na 5 keer gebeld te hebben met zowel consumenten als zakelijk support probeer ik het maar op deze manier, want ondanks toegezegde terugbelacties is mijn verzoek tot op heden nog niet uitgevoerd.

 

De situatie: ik heb een internet plus bellen abonnement op adres A en ik heb een internet plus TV op adres B. Nu komt zeer binnenkort adres A te vervallen en heb ik tot 5x toe gevraagd om het vaste nummer te verhuizen naar adres B. "Geen probleem, echter het systeem werkt niet mee. Ik ga u terugbellen." , is steevast het antwoord met 0 actie daarna.

Het vaste nummer blijft binnen dezelfde netnummer regio. Hoe moeilijk is mijn verzoek?

Ik zou heel graag dat iemand dit realiseert voordat ik adres A opzeg.

Hoi @Vinod76, welkom op ons forum! 

Heb je in de tussentijd nog iets gehoord van mijn collega's?

Helaas kan ik je hier via het forum ook niet echt mee helpen. Wij hebben  geen inzage in deze abonnementen en verhuizingen uberhaupt moeten al telefonisch.
Ik moet je dus echt vragen nog een keer met ons te bellen op ons gratis nummer 0800-0402


@Thomas , nee helaas nog steeds geen terugkoppeling van je collega's. Ik vind dit erg slecht, helemaal als je nagaat dat tegenwoordig alles VoIP betreft. Hoe moeilijk is het om dan een nummer om te hangen?!?!?


Misschien een andere route nemen, B opzeggen en A in z’n geheel verhuizen…….


Telefoon tijdelijk overzetten naar VoIP provider cheapconnect bijvoorbeeld. Dan internet opzeggen en het nummer van cheapconnect weer porteren naar het nieuwe adres. 


Misschien een andere route nemen, B opzeggen en A in z’n geheel verhuizen…….

Zou een goede optie zijn, maar adres B moet eveneens actief blijven.


Misschien een andere route nemen, B opzeggen en A in z’n geheel verhuizen…….

Zou een goede optie zijn, maar adres B moet eveneens actief blijven.

Als je A verhuist, wordt B automatisch op dezelfde dag beëindigd, enige wat je erna moet doen is ITV activeren.


Dank voor het meedenken. het is gelukt!