Skip to main content

Beste KPN ik heb precies hetzelfde probleem.  Mijn moeder moest worden opgenomen ondanks zorgvuldige voorbereiding is het toch KPN niet gelukt dit voor elkaar te maken. Daarna diverse telefoontjes naar de KPN ondertussen heeft mij dat al meer dan 60 euro gekost met hun nutteloze vraag en doorverbind systeem, voordat je een medewerker te spreken krijgt.  Ze zeggen dat ze het gaan oplossen en prioriteit geven.  De laatste medewerker zou mij terug bellen maar zoals verwacht gebeurd dat niet. Nu zit ze daar al dagen verstokt van communicatie.  KPN je wordt BEDANKT.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

Hoi @Lammert de W . Welkom op het forum.

Wat een nare situatie. Ik begrijp dat je moeder nu permanent naar een ander adres is verhuisd en dat het ons niet lukt om de telefonie te verhuizen?

Gaat dit om een analoge verbinding? Of loopt de telefonie via een experiabox?

In het geval van een analoge verbinding is bellen met 0800 0402 écht de beste optie. Daar zitten de medewerkers met kennis van de analoge techniek. 

Mocht dat telkens op niks uitdraaien wil ik er uiteraard met liefde naar kijken maar ik kan niet garanderen dat ik de middelen heb om het op te lossen.

Kun je in dat geval je profiel aanvullen (ook de gegevens van je moeder uiteraard) en mij hier dan een seintje geven?

 


Daarna diverse telefoontjes naar de KPN ondertussen heeft mij dat al meer dan 60 euro gekost met hun nutteloze vraag en doorverbind systeem,

Ik vermoed dat je dan via een duur betaalde doorverbindservice belt beginnend met 18**
(Externe bedrijven met een dergelijke service).
Rechtstreeks naar het klantenservice nummer van KPN is namelijk gratis. - 0800 0402