Skip to main content

Goede dag 

We hebben thuistelefonie die we haast nooit grbruiken, sinds ik onbeperkt bellen heb op mijn mobil. 

We willen graag wel de glasvezelinternet en interactieve tv behouden maar als we afzien van thuistelefonie verliezen we onze voordeel dan? 

Omdat mijn vrouw kpn mobil heeft hebben we nu pluspakket als voordeel. Verliezen we die? 

Hartelijk dank

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Haal snel uw telefoonnummer weg voor er misbruik van wordt gemaakt.  Dit is een openbaar forum.  Het beste kunt u uw vraag neerleggen bij de klantenservice.  0800-0402.


Nee @Amirhossein_nl 

Het voordeel is gebaseerd op de combinatie Mobiel met Internet TV Thuis.
Vaste telefonie speelt daarbij geen rol.


Hallo @Amirhossein_nl ,

De optie Vast Bellen is een aanvullende optie in de moderne abonnementen. 
 

Waarschijnlijk heb je al KPN Hussel en als je dan Vast Bellen eruit haalt, bespaar je minimaal twee euro per maand. 
 

Aangezien jullie ook een mobiel KPN-abonnement hebben op jullie adres, behoud je dan het gratis pluspakket. Bovendien kun je dan ook gebruik blijven maken van 5 euro entertainmentkorting op een ander aanvullend pakket, mocht je dat willen. 
 

Je kunt Vast Bellen zelf via Mijn KPN verwijderen uit je abonnement. Lukt het niet?, dan kun je ook bellen met 0800-0402. 
 

Heb je nog een ouder abonnement? Dan is de kans aanwezig dat je moet overstappen op KPN Hussel. De kans is groot dat je dan voordeliger uitkomt. Wel verlies je dan mogelijk het gratis  ESPN pakket. Vind je dat belangrijk? Bekijk dan goed of een overstap naar KPN Hussel voordelig uitpakt voor jou.