Skip to main content

Goedenavond,

In mijn nieuwe woning op de Burgemeester van de Pollstraat zit een oude ppt lijn die ik graag zou willen verwijderen. De VvE geeft aan niet te weten of deze lijn nog wordt gebruikt. Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?


Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Lilian
 

 

Beste @Lilian Heinis,

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze het voor jou nakijken, maar je mag dit niet zomaar weghalen. Wacht tot je toestemming hebt, of dat er een monteur komt. Maar dit kan een KPN moderator met jou regelen. Verder zie ik op de sticker dat de monteur dit mag openen:

Hopelijk heb je dit niet zelf geopend? Want dan kunnen er dingen beschadigd worden. 


Beste Dennis,

Dankjewel voor de snelle reactie!
Ik heb mijn gegevens aangevuld. De kast heb ik zelf niet aangeraakt.

Met vriendelijke groet,
Lilian

 

 


Beste @Lilian Heinis,

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze het voor jou nakijken, maar je mag dit niet zomaar weghalen. Wacht tot je toestemming hebt, of dat er een monteur komt. Maar dit kan een KPN moderator met jou regelen. Verder zie ik op de sticker dat de monteur dit mag openen:

Hopelijk heb je dit niet zelf geopend? Want dan kunnen er dingen beschadigd worden. 

 

Beste Dennis,

Dankjewel voor de snelle reactie!
Ik heb mijn gegevens aangevuld. De kast heb ik zelf niet aangeraakt.

Met vriendelijke groet,
Lilian


Niemand mag er meer aankomen, PTT bestaat al even niet meer, maar hij zit nog netjes dicht, de demontage schroeven zitten onder de sticker om hem los te maken, die gaan kapot en moeten vervangen worden, denk zo dat die er geeneens meer zijn.

Het enige dat mist is de afdekkap.

In ieder geval is dat antiek en zo te zien al even buiten gebruik, denk dat die zo weg kan.


Hoi @Lilian Heinis . Zou je een contactnummer in je profiel willen zetten en mij dan een seintje geven? 

Ik ga dan aan mijn collega's vragen of ze hier in willen duiken en jou eventueel benaderen voor verwijdering (of dit wel of niet kan, kan ik zelf niet beoordelen).


Hi @Erwin_,

Ik heb een telefoonnummer bij “Over mij” gezet. 

Groet,
Lilian


Hoi @Lilian Heinis verplaats dat nummer nog even naar een veld waar (Privé) achter staat, zoals "Persoonlijke opmerkingen". Nu is het voor iedereen zichtbaar.


Dank voor de gegevens. Nog even voor mijn beeldvorming: Deze kast hangt op jouw adres of is dit in een gemeenschappelijke hal/entree?


@Erwin_ Dit hangt in mijn woning inderdaad.


Bijzonder,  een IS/RA voor 20 nummers in een woning. Was dit soms vroeger een bedrijfs (verzamel)gebouw wat is gesplitst/verbouwd naar woningen?


@RBxx Dat weet ik eigenlijkniet. Er zijn wel meerdere appartementen in het pand.


Ik heb alles doorgestuurd naar mijn collega's. Eerlijk gezegd verwacht ik dat zij contact leggen. Mocht je volgende week nog niks gehoord hebben, laat het hier even weten. 


Mijn collega geeft aan dat er een afspraak is gemaakt. Het kastje is nog actief en er is voor gekozen om er een kleiner, afgesloten aansluitpunt voor terug te plaatsen.