Skip to main content
Antwoord

Via zakelijke vaste telefoon kan ik geen oproepen van Odido nummers meer aannemen

• April 16, 2025
  • 9 reacties
  • 157 keer bekeken

ik kan met mijn vaste zakelijke telefoon ineens geen nummers van odido aannemen. wel klanten van andere provider bv kpn

Beste antwoord door PeterG

Ik denk dat je het beste snel even contact kan opnemen met Klantenservice Zakelijk. 

Via 0800-0403 . Dan kan dit het snelst opgepakt worden.

9 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • April 16, 2025

Ik denk dat je het beste snel even contact kan opnemen met Klantenservice Zakelijk. 

Via 0800-0403 . Dan kan dit het snelst opgepakt worden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 17, 2025

Bedankt Peter,

Ik heb inmiddels contact opgenomen. 

Omdat het geen standaard probleem is. Heeft de klantenservice medewerker een online formulier ingevuld en nu maar hopen dat dit word opgepakt.

Tijmen Dusseljee
Nieuwkomer

Wij hebben exact hetzelfde probleem.

Odido nummers kunnen ons zakelijk nummer niet bellen.

Is dit inmiddels bij jullie opgelost?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 3, 2025

@Tijmen Dusseljee Ik zou je dan ook willen adviseren om even te bellen met 0800-0403. Dan kunnen mijn collega's van de zakelijke dienstverlening dat even samen met je bekijken. 

Tijmen Dusseljee
Nieuwkomer

Dat hebben wij gedaan, meerdere malen. Helaas geen oplossing. Het is een enorm vervelend probleem. Wij zijn een tandartsenpraktijk en de patiënten kunnen ons gewoon niet bereiken.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 3, 2025

Toch contact blijven opnemen met 0800-0403 voor de zakelijke abonnementen. 

Het kan toch niet zo zijn dat al je cliënten met Odido je niet kunnen blijven bereiken. 

Via dit forum kan het helaas niet opgelost worden. 

Tijmen Dusseljee
Nieuwkomer

Ok, ik heb dus gebeld:

Er is geen oplossing voor het probleem. De schuld ligt volgens KPN bij Odido. 

Onze patiënten met een Odido abonnement kunnen ons niet bereiken.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 11, 2025

Hi ​@Tijmen Dusseljee, ik wil toch graag kijken wat ik hierin kan betekenen. Hebben jullie ook een zakelijk abonnement? Weet je ook welke precies?

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 30, 2025

Odido erkent het probleem. Jullie zijn niet het enige bedrijf die er last van heeft. ​@Rob 45 , ​@Tijmen Dusseljee 

Echter. 2 uur geleden geeft Odido aan dat het nog niet opgelost is en voorlopig niet kan worden. 

Zie onderaan de pagina 

https://community.odido.nl/netwerk-en-verbinding-559/geen-gehoor-met-bellen-vanaf-odido-377693