Skip to main content

Het bellen via het vaste nummer doet het niet meer. Ik heb alle procedures uitgevoerd (10 sec stekker eruit en reset). Helaas blijft het niet werken. Wat kan ik doen?

Hi @JPWA, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Gedaan! Alvast bedankt!
 


Goedemorgen @JPWA, ik zie op dit adres helemaal geen huistelefoon aansluiting bij ons.
Kan het zijn dat je dit misschien via een andere provider? Bedoel je misschien een van de mobiele nummers?


Beste Thomas, ok dat is vreemd. Ik bedoel de vaste lijn en deze heeft ook in het begin gewoon gewerkt. Wat moet ik doen om de vaste lijn terug te krijgen?


Ik vermoed dat het bij de overgang van Telfort naar KPN niet goed is gegaan. Ik had nummerbehoud aangevraagd maar betekent dit dat ik het nummer ook kwijt geraakt? Als dat zo is dan hoef ik geen nieuwe vaste lijn.


Hmm, als ik je bestelling bekijk (die is geplaatst op 24 juni) zie ik daar geen telefonie op terug. We hebben je telefoonnummer dus ook niet overgenomen en zo lang je bij KPN bent, heb je dus al geen vaste lijn meer in je abonnement :slight_frown:

We kunnen deze optie weer toevoegen aan je abonnement, maar niet met hetzelfde nummer hoe graag we ook zouden willen. Er zal een willekeurig nieuw nummer worden toegewezen. Dat is niet je bedoeling als ik het goed begrijp dus dat kunnen we beter achterwege laten?

 


Beste Maja, we gebruiken m niet veel en kregen wel eens de klacht dat we niet bereikbaar waren. Ik had niet in de gaten dat de vaste lijn er niet meer was. Dank voor het informeren en en wat mij betreft hoeft hij dan ook niet geactiveerd te worden. 


Ok duidelijk, dan laten we het zo als het nu is. De meeste mensen die jullie vaste nummer hebben, kunnen jullie ongetwijfeld ook op een andere manier bereiken :slight_smile: