Skip to main content
Beste,



Recentelijk ben ik verhuist en wil nu mijn persoonlijke begroeting weer in spreken maar dit werkt niet.

Krijg wel netjes de melding dat ik na de piep de persoonlijke begroeting kan opnemen maar als ik na het # (hekje) in heb gedrukt afsluiter dan is er niets opgenomen ?????



grts Mike
Goedemiddag @MikeyL, Wat gek dat de Voicemail je begroeting niet opslaat. Wanneer je bij begroetingen kiest voor 1 kun je een begroeting inspreken, maar ook bij optie 2. Lukt het dan bij beide opties niet?
Afgezien v.d. problemen met de voicemail ... een dect met geïntegreerd antwoordapparaat is nauwelijks duurder dan eentje zonder. En je bespaart de kosten van bellen naar/met de voicemailcentrale. Dat is voor alle handelingen gewoon standaard tarief van € 0,13 per minuut + € 0,13 starttarief per gesprek.

De aanschaf van zo'n dect is dus snel 'terugverdiend'.
Beste @Marina_



Neen ook met optie twee werkt het NIET. Ik kan op geen enkele manier mijn eigen persoonlijke begroeting meer maken...



Dit is wel balen !



Mikey...
Dat is zeker balen! Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik verder uitzoeken waarom het je niet lukt om een persoonlijke begroeting te maken.
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag.
Hoi @Marina_



Sorry nogal druk geweest en ja heb het inmiddels via een andere weg geregeld.

Maar geen KPN Voicemail dus... (Helaas)



Mike
Goedemorgen @MikeyL, Tot nu toe kan ik niet achterhalen waarom alleen de voicemail niet werkt. Ervaar je misschien nog andere problemen rondom telefonie? Kun je wel bellen en gebeld worden? Zou je jouw modem eens een reset willen geven om te kijken of het je daarna wel lukt om de voicemail in te spreken? Als een reset niet helpt, zou je de voicemail dan eens uit en aan willen zetten via MijnKPN? Of tussen deze opties een oplossing zit weet ik niet, maar dan zoeken we uiteraard verder naar een oplossing. Hoor graag je bevindingen 🙂
Heb je na de verhuizing een andere telefoon / ander modem ?

Er is wel eens gedoe met de DTMF tonen die niet goed doorkomen.
@MikeyL, We hebben geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer