Skip to main content

ik probeer al dagen om mijn voicemail te laten werken en/of door te schakelen met  vaste telefoon maar helaas. Ik heb alles al geprobeerd en als ik het dan in mijn kpn probeer kan hij mijn gegevens niet ophalen , dat is al heel lang zo. Heel vervelend ik heb een eigen bedrijf en ik loop klanten mis.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Dag @KoosjeSneevliet. Van harte welkom hier. Dat lijkt me behoorlijk lastig. Je geeft aan dat je voicemail niet werkt. Gaat het er dan om dat je voicemail niet doorschakelt naar de vaste lijn óf werkt voicemail überhaupt niet? Heeft voicemail wel gewerkt? En maak je gebruik van de Visual Voicemail app of reguliere voicemail? Allereerst wil ik je vragen om eens te kijken naar deze pagina voor het instellen van voicemail. Wellicht heb je daar iets aan. Als het niet lukt, kun je dan iets specifieker toelichten wat er precies misgaat? En kun je laten weten wat voor merk en type toestel je hebt?

Vul verder alvast je postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer en de naam van de contracthouder in in je profiel. Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.


Jeetje, je bent de 3de klant “al” met dat probleem in MijnKPN.

Schakel voor voicemail je vaste telefoon door met

*61*0842333# 3beltoets] en na de riedel de verbinding weer verbreken.

Voicemail eerst eventueel activeren door te bellen 0842333. Via dat nummer kun je ook de berichten beluisteren (standaard beltarief).


Bedankt Peter, hier heb ik wat aan!!!


Hallo @KoosjeSneevliet. Ik begrijp dat het is opgelost met het advies van @PeterG. Dat is erg fijn. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust. 


@Natasja . Wat nog niet opgelost is/lijkt is dat het bij Koosje (en anderen) dus niet laadt in MijnKPN. De telefooninstellingen.


Ja, sorry. Goed dat je dat nog even aanstipt, @PeterG. @KoosjeSneevliet, zou je mij een screenshot willen sturen van waar je tegenaan loopt in de app? Wanneer krijg je de melding precies? En hoe lang speelt dit al? Loop je tegen hetzelfde aan als je via je browser in MijnKPN inlogt? Daarnaast hoor ik graag van je op wat voor merk en type apparaat + iOS/Android versie je het probleem ervaart.

Zou je verder je profiel kunnen aanvullen met je postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Laat het weten als je dit hebt gedaan. Dan kan ik een melding maken bij het ontwikkelteam.


Reageer