Skip to main content

Hoe kan  ik de tijd tussen oproep en voicemail langer maken. Is ca. 20 sec maar wil dit oprekken naar ca 40 sec

 

Hoi @001Geert, welkom. Excuses voor de late reactie. Bedoel je voor mobiel, of voor vaste telefonie?

Mobiel kun je namelijk niet verlengen, en voor de vaste telefonie kun je het via MijnKPN instellen.


Het is idd een mobiel nummer. Eerst moet ie opgemerkt worden, dan te voorschijn halen...vaak is dan de voicemail al geactiveerd -helaas-


Het is idd een mobiel nummer. Eerst moet ie opgemerkt worden, dan te voorschijn halen...vaak is dan de voicemail al geactiveerd -helaas-

Dan is er helaas niets aan te doen inderdaad… Afgezien van de voicemail uitschakelen dan, maar de vraag is of dat wenselijk is.


Ik heb dezelfde vraag, maar dan wel mbt vaste telefonie. Overal lees ik dat het via mijnKPN ingesteld kan worden. Echter kom in niet in die omgeving bij telefooninstellingen. Ik wordt in een loop teruggeleid naar het inloggen op mijnKPN.

 


Ik heb dezelfde vraag, maar dan wel mbt vaste telefonie. Overal lees ik dat het via mijnKPN ingesteld kan worden. Echter kom in niet in die omgeving bij telefooninstellingen. Ik wordt in een loop teruggeleid naar het inloggen op mijnKPN.

Hi @JWTomassen. Je hebt een vast telefoonnummer gecombineerd met internet (en eventueel tv)? Dus een alles in 1 abonnement? Zodra je inlogt in MijnKPN kies je bovenin voor producten, dan het thuis abonnement, dan Informatie & Instellingen, en daar kies je het telefoonnummer. Op de volgende pagina kun je instellen hoe vaak de telefoon moet over gaan. 

Ik hoor graag of dat lukt.