Skip to main content
Antwoord

Voicemail vaste telefoon werkt al 3 dagen niet. Helpdesk weet niet wanneer het opgelost is

• November 14, 2025
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds 12 november, dus nu al 3 dagen, is voicemail niet bereikbaar wegens “technische storing". Ik kan voicemail niet afluisteren en voicemail kan niet ingesproken worden. bellen met 0800 levert niets op. Ik krijg te horen dat niet bekend is wanneer het opgelost is en ik maar moet  afwachten. Dat schiet natuurlijk niet op.  Heeft iemand nog tip wat ik zelf kan doen hieraan?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@aih, er was inderdaad een storing met de Voicemail. Dat is natuurlijk erg onhandig. Als het goed is, werkt de voicemail weer normaal sinds zaterdagavond 15 november 2025. 

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 14, 2025

Waarschijnlijk kunt u zelf helemaal niets doen helaas. Er is blijkbaar een technische storing en daar zal onderzoek naar gedaan moeten worden en een oplossing voor gezocht moeten worden. Dat kan best wat tijd kosten helaas.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 17, 2025

Hallo ​@aih, er was inderdaad een storing met de Voicemail. Dat is natuurlijk erg onhandig. Als het goed is, werkt de voicemail weer normaal sinds zaterdagavond 15 november 2025.