Beantwoord
Voip bellen via kpn
Ik overweeg via voip te gaan bellen.
Nu alles in 1abbonement met onbeperkt bellen. Maar wel 16.50 per maand.
Nu lees ik op het forum dat je dit niet via de huidige exeperia box v8 niet kan instellen.
Dus gigaset n300a kopen, maar werkt het dan wel.?
Abbonement via cheap connect met nieuw nummer en oude nummer via kpn houden voor alleen inkomende calls (wil dit nummer niet kwijt)
Dat via n300a instellen.
Kan ik mijn gigaset sl78h houden, of niet?
Zou bovenstaande strategie werken??
Nu alles in 1abbonement met onbeperkt bellen. Maar wel 16.50 per maand.
Nu lees ik op het forum dat je dit niet via de huidige exeperia box v8 niet kan instellen.
Dus gigaset n300a kopen, maar werkt het dan wel.?
Abbonement via cheap connect met nieuw nummer en oude nummer via kpn houden voor alleen inkomende calls (wil dit nummer niet kwijt)
Dat via n300a instellen.
Kan ik mijn gigaset sl78h houden, of niet?
Zou bovenstaande strategie werken??
Beste antwoord door wjb
Zelf heb ik ook een Gigaset N300A IP met een CheapConnect verbinding.
Dat werkt prima op een KPN aansluiting.
Ook ik heb inkomend telefonie via KPN (de N300A IP is aangesloten op de telefoonpoort van de Experia Box) en bel uitgaand via CheapConnect (Privé in de onderstaande screenshots) waarbij ik het KPN telefoonnummer mee geef als caller-ID.

Indien nodig kan je bij CheapConnect een andere poort gebruiken dan poort 5060 waardoor je een eventueel probleem met VoIP op de Experia Box kunt vermijden.
Jouw SL78H toestellen zijn geschikt i.c.m. de N300A IP.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.