Skip to main content

Hallo, ik wil gebruik maken van een vaste telefoonaansluiting voor mijn bedrijf.

Echter, ik kan niet zo snel opmaken wat het verschil qua tarieven zijn tussen beide.

Ik wil nl. zowel in Nederland als in het buitenland bereikbaar zijn op dit nummer.

Ik wil ook dat met het vaste nummer gesprekken doorgeschakeld kunnen worden naar mijn mobiel.

Wat zijn in dit geval de kosten? Wat is is op basis van mijn criteria de beste keuze?

Wat jij wilt, VoIP,  levert kpn alleen via de zakelijke propositie KPN ÉÉN. ( dus niet klein bedrijf)

Je bent hier bij consumenten/ zzp.

Kpn.com/zakelijk 

Zakelijkforum.kpn.com .

Je kunt ook gebruik gaan maken van een VoIP provider als bijvoorbeeld cheapconnect . In combinatie met een consument aansluiting wel goedkoper natuurlijk. 

Of cheapconnect doorschakelen biedt weet ik niet maar in combinatie met VoIP zou dat ook helemaal niet nodig hoeven zijn. Zo'n aanbieder werkt vast ook via een app op je mobiel. 


Hi, ik ben ZZP’er, 

 

Dank voor het delen. Welke aanbieders zijn aan te raden? Ben je bekend met:

 www.contactmakers.nl  www.dubline.nl 


Nee. Niet bekend mee. Cheapconnect ken ik van naam omdat mede user @wjb deze gebruikt. 


Ik heb mijn zakelijke telefonie bij CheapConnect ondergebracht want daarmee kan ik overal ter wereld bereikbaar zijn op mijn zakelijke nummer zonder dat er doorgeschakeld hoeft te worden. Je kunt namelijk meerdere SIP cliënts aan dat telefoonnummer koppelen. Zo gaat de telefoon in mijn werkkamer thuis ook over als iemand mijn kantoor belt en kan ik ook een SIP cliënt op mijn laptop of mobiele telefoon plaatsen waarop dan de telefoontjes ook binnen zullen komen.

Uitgaand laat ik mijn privé telefoon van KPN ook via CheapConnect lopen. Als mijn dochter, woonachtig in Zuid-Afrika, een telefoontje naar Nederland moet plegen dat pakt ze de MicroSIP cliënt die op haar laptop staat en belt ze via CheapConnect onder ons Nederlandse nummer van KPN.


Nog meer info hier :

Â