Skip to main content

Na overstap van TV en Internet van Fiber naar KPN heb ik Fiber gecanceld. Sindsdien heb ik geen Telefoonaansluiting meer. Na telefonisch contact met KPN werd mij verzekerd dat (omdat nummerbehoud wenselijk is)) de vaste telefoon in de loop van augustus (laatstelijk 28 augustus) aangesloten is. Tot nu toe niet gebeurd !  

Hallo @HGO heb je van de overstapregeling gebruik gemaakt met nummerbehoud?

Zo te lezen niet.

 


Na het wegvallen van de vaste telefoon (opzegging Fiber) is met KPN telefonisch overeengekomen, dat naast Internet - TV - en GSM ook de overstap van de vaste telefoon met nummerbehoud overgaat aan KPN.  Wegens het nummerbehoud duurt e.e.a. langer en zou de overgang op het einde van augustus voltooid zijn.


Als ik het goed lees, heb je niet gebruik gemaakt van de standaard overstapservice met nummerbehoud, maar eerst zelf Fiber opgezegd en daarna aan KPN gevraagd of ze het nummer over kunnen/willen nemen.

Tja, als je afwijkt van de standaardprocedures zoals de providers onderling  afgesproken hebben, kun je verwachten dat er ergens iets niet goed gaat. Ik hoop voor je dat je je oude nummer nog terug kunt krijgen, want dat wordt eerst een poosje in quarantaine gezetr voordat het weer vrijgegeven wordt.

 


Hoi @HGO en welkom hier op ons forum :)
We zijn inmiddels een paar dagen verder, is er nog iets in de situatie veranderd? De snelste manier om dit opgelost te krijgen is door even te bellen met onze klantenservice op het gratis nummer 0800 0402 (en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Mocht je er op die manier onverhoopt niet uitkomen, laat het hier dan vooral weten!