Skip to main content
Beantwoord

Waar kan ik mijn gesprekskosten van de lopende maand zien bij vast bellen?

  • 11 June 2024
  • 9 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik heb wegens weinig bellen mijn onbeperkt bellen stop gezet  maar wil wel kunnen blijven bewaken wat de kosten zijn om te voorkomen dat dit evt uit de hand loopt.  Waar / hoe kan ik dat achterhalen?

Je maakt me nieuwsgierig. Wat wil je bewaken, of er mensen zijn in jouw privee omgeving die misschien deze telefoon gebruiken buiten jou? Als je wordt gebeld kost het toch niets?

 


Dat kunt u controleren door de online factuur te bekijken in mijn kpn. Er is geen app of programma voor voor zover ik weet.


Ik wil gewoon weten wat de kosten tussentijds zijn om te voorkomen dat ik mogelijk een hoge rekening krijg en dat zou bv kunnen doordat er iemand is die ook dit vaste nummer in huis gebruikt.


Nee @Hansja , je ziet de gesprekken en kosten pas op de volgende factuur. KPN biedt geen mogelijkheid om dit eerder op te vragen.


Ik wil gewoon weten wat de kosten tussentijds zijn om te voorkomen dat ik mogelijk een hoge rekening krijg en dat zou bv kunnen doordat er iemand is die ook dit vaste nummer in huis gebruikt.

Sorry Hansja, maar dit klinkt net als dat je een meter op de suikerpot in huis wilt hebben en zo zijn er nog wel honderden zaken. Dit forum gaat over privee aansluitingen. Als je denkt dat iemand in jou woonomgeving teveel suiker gebruikt, dan is een goed gesprek een betere oplossing. 


Je kunt in  MijnKPN instellen welk soort nummers wel en niet gebeld mogen worden vanaf jou vaste lijn.

Ook kan bij sommige DECT-telefoons zo ingesteld worden, dat je eerst een code in moet geven om ‘naar buiten’ te kunnen bellen, alleen de bevoegde personen geef je dan die code. @Hansja 

 


Je hebt onbeperkt bellen op het vaste nummer uitgezet begrijp ik. Dan maak je sowieso kosten.

Naar Nederlands nummers 15,5 cent starttarief + 15,5 cent per minuut *

Buiten Nederland 23 cent per minuut*

VS/Canada 30 cent per minuut*

*berekend per seconde. 

Bel zoveel mogelijk via de bel bundel van je mobiel. 

Tussenstand is niet beschikbaar. Alleen maand op de factuur. 

 


De T65 kon je op slot zetten om misbruik te voorkomen @PeterG en @Hansja :

Telefoon met slot

 


Bellen kon toen nog wel , door de haak heel snel pulsjes te laten geven gaf dat hetzelfde effect als met de draaischijf een nummer kiezen😅


Reageer