Skip to main content
Antwoord

Waar vind ik een nieuwe adapter voor Quattrovox V?

• January 20, 2025
  • 7 reacties
  • 122 keer bekeken

Rens Aarnoutse
Nieuwkomer

beste

Ik ben op zoek naar een adapter voor de de Quattravox V, de adapter is stuk en ik kan  nergens een adapter vinden die aan de specificaties voldoet van de kapotte.

de specificaties:

input:  200-240V ~ 50/60Hz 0.5A

output: 42.5V = 0.26A

de huidige is een I.T.E. Power Supply, artikel nummer 600240

Het is voor onze voetbalvereniging

Beste antwoord door eagle3824

Je zou het op marktplaats kunnen proberen, maar dat raad ik eigenlijk niet aan. De quattrovox wordt al een aantal jaren niet meer verkocht zeker niet sinds KPN gestopt is met ISDN. Als deze bij jullie voetbal vereniging nog in gebruik is dan zit die aangesloten op een z.g.n. bedrijfsconnect  uit het KPNeen portfolio. Dit was eigenlijk bedoeld als tijdelijke oplossing voor klanten die bij het uitzetten van ISDN nog niet over konden of wilden stappen naar een andere oplossing.

Je kan in de plaats van de Quattrovox ook 1 of meerdere voip toestellen aan laten sluiten.

Het beste kan je voor advies contact op nemen met KPN zakelijk via 0800-0403. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 20, 2025

Beste ​@Rens Aarnoutse even Googelen lijkt me het beste 

Rens Aarnoutse
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 20, 2025

heb ik uiteraard gedaan

Forum|alt.badge.img+7
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • January 20, 2025

Je zou het op marktplaats kunnen proberen, maar dat raad ik eigenlijk niet aan. De quattrovox wordt al een aantal jaren niet meer verkocht zeker niet sinds KPN gestopt is met ISDN. Als deze bij jullie voetbal vereniging nog in gebruik is dan zit die aangesloten op een z.g.n. bedrijfsconnect  uit het KPNeen portfolio. Dit was eigenlijk bedoeld als tijdelijke oplossing voor klanten die bij het uitzetten van ISDN nog niet over konden of wilden stappen naar een andere oplossing.

Je kan in de plaats van de Quattrovox ook 1 of meerdere voip toestellen aan laten sluiten.

Het beste kan je voor advies contact op nemen met KPN zakelijk via 0800-0403. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 20, 2025

Hallo ​@Rens Aarnoutse ,

Heb je hier wat aan?: 

https://www.amazon.nl/CHARGEUR-Voedingsadapter-AC-Adapter-Netadapter-DC-Uitgang/dp/B077WW8VDK

Voedingsadapter AC-Adapter Netadapter Oplader DC-Uitgang 42V 2A 5.5mm * 2.1mm 84W Vervang Voeding 42V 0.25A / 0.5A / 0.75A / 1A / 1.25A / 1.5A / 1.75A / 2A

Rens Aarnoutse
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 20, 2025

bedankt, was ik ook wel van plan, maar hoopte dat zo'n adapter nog ergens zou liggen, zodat ik hem om kon wisselen en at we niet te vee kosten zouden hebben en het probleem snel opgelost zou zijn.

Er wordt maar heel weinig meer gebeld op een vaste lijn tegenwoordig he

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 20, 2025

Wat wil je hiermee?

Hij werkt alleen op een ISDN lijn. En dat bestaat al jaren niet meer.

Hier heeft kpn uiteraard ook geen onderdelen meer voor.

Dan maar een universele adapter. Maar uitgaand bellen gaat hiermee echt niet meer werken. Hooguit van kleedkamer naar de bar. 

Neem contact op met kpn zakelijke klantenservice voor hedendaagse oplossing. Dat is nodig want hier ga je geen adapter meer voor vinden. 

Via Google vind ik alleen 42 volt opladers. Die zijn niet zo geschikt als 24/7 adapter lijkt mij. 

Klantenservice zakelijk 0800-0403 .

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 21, 2025

Wat wil je hiermee?

Hij werkt alleen op een ISDN lijn. En dat bestaat al jaren niet meer.

Hier heeft kpn uiteraard ook geen onderdelen meer voor.

Dan maar een universele adapter. Maar uitgaand bellen gaat hiermee echt niet meer werken. Hooguit van kleedkamer naar de bar. 

Neem contact op met kpn zakelijke klantenservice voor hedendaagse oplossing. Dat is nodig want hier ga je geen adapter meer voor vinden. 

Via Google vind ik alleen 42 volt opladers. Die zijn niet zo geschikt als 24/7 adapter lijkt mij. 

Klantenservice zakelijk 0800-0403 .

Zoals @eagle3824 eerder in dit topic vermeld hebben we er stiekem wel nog een oplossing voor 😅 Wel is het bij dit soort storingen eigenlijk de bedoeling dat we daarmee gaan ophouden en klant over gaat in voip.