Het begint langzamerhand lachwekkend te worden…. dit is er aan de hand:
Een vast  nummer is opgezegd maar het geld wordt nog gewoon twee maandelijks afgeschreven. Ik heb inmiddels uren aan de telefoon gezeten met 0800-0402 en niemand kan het oplossen. Ze geven aan dat ze het nummer wat aan de vaste lijn was gekoppeld niet herkennen. No shit Sherlock, dat is nl. naar een andere provider gegaan….
Vervolgens belooft men de incasso stop te zetten, maar prompt twee maanden later wordt het weer afgeschreven : “ Ja sorry het zal al in het systeem, toen u belde , maar dit is echt de laatste keer, We maken een credit en dan is het opgelost “ . Wat denk je, weer afgeschreven ! Ik heb het bedrag terug laten storten door de bank en prompt volgt er een aanmaning. Weer gebeld, twee keer doorverbonden en uiteindelijk de belofte dat ik vandaag teruggebeld zou worden. Uiteraard niets gehoord, net als alle vorige keren dat men zou terugbellen.
Echt wat een ongelofelijk WAARDELOZE KLANTENSERVICE .Â
ik heb al eens gevraagd om een manager van de afdeling te spreken, maar dat kon niet vanwege , natuurlijk corona , haha. En niet telefonisch te bereiken …. bij KPN !
Ik wacht de volgende aanmaning maar af, uiteindelijk zal er wel een deurwaarder of incassobureau aan te pas komen, maar dan kom in waarschijnlijk ook wel in contact met iemand van KPN die wel wat te vertellen en iets kan oplossen.