Skip to main content

Wat een ramp. Mijn dementerende moeder is verhuisd naar een zorginstelling, haar grote houvast is de telefoon, en we zitten nu al drie weken te wachten op een vaste telefoonaansluiting, die telkens wordt beloofd maar alsmaar niet komt. Ik heb zelfs al een keer een halve dag in haar appartement zitten wachten op een beloofde monteur die niet kwam. Er wordt beloofd dat ik teruggebeld word, nooit gebeurd, dat ik gemaild word, nooit gebeurd, en intussen gaan data waarop de aansluiting gerealiseerd zou worden geruisloos voorbij. Niet erg fatsoenlijk. Wat is Reviva eigenlijk voor een organisatie, ik heb eigenlijk nog nooit zoiets klantonvriendelijk meegemaakt. In het appartement zit gewoon een vaste aansluiting in de muur, de vorige bewoner had daar ook telefoon, hoe moeilijk kan het zijn. Dat het ooit zo gerenommeerde KPN in zee gaat met zo’n organisatie is onbegrijpelijk. 

Nu zit ik hier weer machteloos op een forum te typen. Voelt ook tamelijk zinloos.

Welkom op ons forum, @onzentini! Goed dat je ons gevonden hebt. Wat naar, zeg, dat jouw moeder nu al drie weken wacht op de aansluiting van haar vaste telefoonlijn! Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag even met je mee. Kun je jouw forumprofiel aanvullen met de gegevens (postcode, huisnummer, klantnummer en geboortedatum) van je moeder? Dan kan ik haar gegevens erbij pakken en kijk ik wat ik voor je kan betekenen.


Ha @onzentini, heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Is het al opgelost? Contact over dit soort spoed dingen, kan het beste rechtstreeks via 0800-0402 of via de chat, via onze website. Als je kiest voor ‘administratie', ‘ik heb een andere vraag', dan krijg je onderaan de pagina een chat button. Dan hoef je niet zo lang te wachten voordat je een antwoord op je vraag krijgt. Ik begrijp uit je verhaal dat er al contact is geweest, dan kunnen wij in de regel ook niet meer voor je betekenen. Maar meekijken doen we natuurlijk graag. Mocht je dat nog willen, laat het gerust weten en zet de gevraagde gegevens even in je profiel.Â