Ik ben op zoek naar een wandbeugel om mijn “oude” PTT-Telecom Bordeaux toestel op te hangen.
Kan iemand mij daarmee helpen of weet jij iemand die handelt in onderdelen van en voor oude telefoontoestellen?
Ik ben op zoek naar een wandbeugel om mijn “oude” PTT-Telecom Bordeaux toestel op te hangen.
Kan iemand mij daarmee helpen of weet jij iemand die handelt in onderdelen van en voor oude telefoontoestellen?
Je zou het bij het Houweling Telecommuseum kunnen navragen. Deze onderdelen worden uiteraard niet meer gemaakt dus mogelijk hebben hun nog wat in de kasten liggen welke ze niet gebruiken.
Ik heb ze een mail gestuurd. Dank voor de Info!!
Groet
Ik ben heel benieuwd hoe ze reageren
Mocht het via het museum niet lukken, dan kun je ook kijken wat de opties zijn qua 3D printen.
Ik had een poos geleden per ongeluk het ophanggedeelte van mijn deurbel kapot gemaakt en kon deze via een 3D webwinkel weer nabestellen, misschien werkt dat voor jou ook!
Dank voor de informatie. Ik weet echter niet hoe zo'n beugel er precies uitziet. Maar ik ga verder op zoek en hopelijk vind ik wat ik zoek. Mocht ik een tekening van de beugel tegenkomen dan kan ik zeker naar zo'n 3D-winkel.
Groet
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.