Skip to main content

Beste forum leden .

Ik ben op zoek naar een telefoon voor mijn vaste verbinding Ik heb zelf 2 hoortoestellen  waarvan een implantaat  Ik zou graag willen weten wat een geschikt toestel voor mij is  ? Zodat ik toch goed  kan bellen  Ze hebben mij al eens een telefoon aangeboden van de hoormatschappij zelf (phonac ) maar deze werken voor geen meter en is nog hardstikke duur ook gewoon schandalig ,dus ik ben op zoek  wie kan mij een goede tip geven  in de KPN winkel 

e de waele

Hoi @edewaele ,

Je wilt dus een telefoon die je aan je gehoorapparaat (CI toch, dacht ik dat dat heette??) kan koppelen?

Of zoek je iets anders?


Ik denk dat je hiervoor het beste bij een zaak als Schoonenberg kunt informeren. Ik zie daar ook dect modellen in de winkel staan als ik er langs loop.

Er zijn handsets te krijgen met BT erin. Die kun je koppelen aan een gehoorapparaat wat daarmee werkt.

Een '’gewone'’ handset kan flink storen op een hoorapparaat ivm de zender die erin zit.


Ik ben naar de KPN winkel in terneuzen geweest en heb een vast toestel gekocht dat ik nu kan uitproberen dus  ik ga dat doen  allen bedankt voor jullie info

e de waele