Skip to main content

Wat zijn de consequenties als ik de vaste lijn opzeg. Wij worden soms gebeld, maar bellen zelf alleen mobiel. Dus zijn er nog andere consequenties dan alleen niet meer kunnen bellen?

Hoi @Rikey . Nee, behalve dat je niet meer zelf kunt bellen, niet meer gebeld kunt worden en dat je een paar euro's peer maand bespaard zijn er geen consequenties. Als je op dit moment nog wel op de vaste lijn gebeld wordt dan is het misschien handig jou mobiele nummer aan diegene, die nog op de vaste nummer proberen te bellen, door te geven zodat ze je ook in de toekomst nog kunnen bereiken. Maar of en aan wie je dat doet is natuurlijk je eigen beslissing.


Het hangt er vanaf welk abonnement je nu hebt. Je gaat hoe dan ook over naar hussel. 


Als u een Hussel abonnement heeft, dan is het geen enkel probleem. Het kan gewoon uitgezet worden, het scheelt u dan 2 euro per maand.

Voor de iets oudere abonnementsvorm "Internet & TV" geldt hetzelfde. Ook daarbij kan het uitgezet worden zonder verdere wijzigingen.

Als u echter een Alles-in-1 abonnement heeft, dan zult u het abonnement aan moeten passen naar Hussel. 


Als het een echt oude vaste lijn is scheelt het 10 tallen euro’s per maand.


Dank voor alle reacties. Ik ga even kijken, volgens mij hebben wij Hussel.

Â