Skip to main content
Vraag

Wat zijn de VOIP instellingen voor mijn Yeastar S20?

• March 25, 2026
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Beste mensen,

Wie kan mij helpen aan de juiste KPN VOIP trunk instellingen voor een Yeastar s20 PBX ?

Groet, Marco

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 26, 2026

Beste ​@MarcoT80 zie de rubriek kennisbank over het gebruik van eigen apparatuur.

Zie onderstaande link:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 27, 2026

Ik heb inmiddels de trunk geregistreerd, ik kan ook succesvol inbellen en een IVR menu afspelen op de Yeastar S20 PBX.

Ik heb tevens onder extentions een client met nummer 1000 aangemaakt, dit nummer is geregistreerd op een aparte Sipura/linksys SPA en staat hierop geregistreerd bij uitvoer van IVR gaat de telefoon achter de SPA ook over. (inkomend bellen werkt dus prima)

Echter kan ik via een extentions (1000) niet uitbellen, voor zover ik weet staan mijn outbound routes op de yeastar goed. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 30, 2026

Goedenavond ​@MarcoT80 , bedankt voorjouw bericht en welkom ook hier op onze Community :)

Om heel eerlijk te zijn heb ik letterlijk nul ervaring met deze apparatuur en ben ik ook afhankelijk van de informatie die ik op het internet tegenkom. Maar daar heb je zelf vermoedelijk ook al naar gekeken! Heb je ook al eens contact gehad met de fabrikant/producent? Wellicht dat zij dit issue herkennen en hier een oplossing voor hebben 🙏🏻 En anders is er hopelijk nog iemand binnen de Community die hier ervaring mee heeft en je verder op weg kan helpen!