Skip to main content
Vraag

Weergave gespreksduur vaste telefoongesprekken

• April 7, 2025
  • 30 reacties
  • 263 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

30 reacties

• Auteur
  • Topper
  • June 1, 2025

@Jasper van KPN Bedankt voor je hulp. Ik vermoedde al dat het te maken heeft met dat ik gebruikmaak van de nieuwe softwareversie.
Vanmorgen de Experia Box v10A gereset. Overigens merk ik op dat ik verwacht dat het resetten geen invloed zal hebben op het ontbreken van gesprekken op de specificatie van de KPN-factuur. Handmatig houd ik mijn telefoongesprekken bij en deze matchen met de registraties in het modem.  
Afijn, ik verleen graag alle medewerking om het antwoord op dit mysterie boven tafel te krijgen.

• Auteur
  • Topper
  • June 2, 2025

@Alexandra van KPN , op de KPN factuur van factuurdatum 01-06-2025 mist op mijn specificatie van mei  2025 1 gesprek. Gegevens:  wo. 14-05-2025, start 19:01 uur, duur: 06:?? min.

En bijzonder opmerkelijk is, is dat op deze zelfde factuur opeens een missend gesprek van 2 maanden geleden komt opduiken. Gegevens: ma. 10-03-2025 start 16:08 u, duur: 07:33 min.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dank voor de medewerking weer ​@Shiven! Heel apart inderdaad, dat een eerder gesprek nu wel verschenen is. Ik ben intussen nog voor je bezig, dus ik kom zo gauw mogelijk weer bij je op terug.

• Auteur
  • Topper
  • July 2, 2025

Hoi ​@Alexandra van KPN, mijn vaste telefoongesprekken van juni 2025 heb ik vergeleken met de details op de factuur van KPN Thuis. Deze stemmen dit keer overeen.
Graag zo houden😀

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Wat fijn om te horen ​@Shiven! We doen ons best 😁 Het lijkt erop dat het een administratief dingetje is, waardoor héél soms telefoongesprekken later op je factuur terecht kunnen komen. Je kunt er eigenlijk wel op vertrouwen dat ze op een later factuur alsnog zullen verschijnen. En fijn om te lezen dat 't op dit moment goed gaat, houden zo.