Skip to main content

Welk nummer krijg ik ? Heb vanaf 7 november weer een vaste telefoon.  Tot 2018 had ik *******. Kan ik dat weer krijgen?

 

*Admin: vast tel. nr uit voorzorg verwijderd i.v.m. privacy

 

Pakweg twee - drie maanden blijft een oud nummer nog wel gereserveerd / vastgehouden.
En zou je dat eventueel nog wel kunnen herstellen, terug kunnen nemen.

Maar na ruim drie jaar, verwacht ik niet dat je dat nummer nog weer terug kunt krijgen.
Dat is echt verlopen en wellicht alweer als te verdelen "vrij” nummer naar een ander gegaan.

Maar wacht een medewerker van KPN af die zal reageren, die kan je daar meer zekerheid over geven.


Hoi @Wil van Velzen, welkom bij ons op het forum. Wat Babylonia zegt klopt, een nummer blijft na opheffen enkele maanden beschikbaar en kan daarna opnieuw worden uitgegeven aan iemand anders. Als je het nummer toen hebt meegenomen naar een andere provider en nu weer met nummerbehoud naar ons terug bent gekomen kan het nummer wel meegenomen worden. Het hangt af van de situatie dus, en we hebben nog te weinig gegevens om daar meer over te kunnen zeggen. In de bevestiging die je van de bestelling krijgt staat ook genoemd of je een nummer behoudt of dat je een nieuw nummer krijgt. Wat staat daar?