Ik heb een Gigaset N670 IP Pro en wil daar graag mijn KPN een telefonie op laten werken.
Ik heb bij KPN gekeken maar vind nergens een handleiding om zo iets te installeren.
Vindt veel handleidingen van oudere Gigasets op KPN telefonie maar daar staan andere menu's in
Ik heb een experiabox 12 en op dit moment wordt de telefonie doorgeschakeld naar de mobiel
Beste antwoord door PeterG
Op deze Gigaset zit ook een analoge aansluiting. Daarmee kun je 'm op die poort van het modem aansluiten.
Wil je 'm zelf via IP aansluiten dan word het ingewikkelder. Dan eerst inloggen op box12 om de SIP uit te zetten. En de basis van de telefoon instellen.
Op deze Gigaset zit ook een analoge aansluiting. Daarmee kun je 'm op die poort van het modem aansluiten.
Wil je 'm zelf via IP aansluiten dan word het ingewikkelder. Dan eerst inloggen op box12 om de SIP uit te zetten. En de basis van de telefoon instellen.
Misschien heb je er iets aan maar onderstaand de instellingen op mijn Gigaset N300A IP
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.