Skip to main content

Ik ben al een uur bezig om uit te vogelen hoe ik mijn vastbellen de extra optie onbeperkt bellen overal om te zetten naar onbeperkt bellen Nederland.

Ik ben wel oud maar heb al 35 jaar computer ervaring. Waarom moet dit zo moeilijk zijn.

Ik overweeg om uit ergernis alles op te zeggen

 

Hi Kebol, welkom hier. 

Dit kan heel makkelijk in Mijn KPN. Je klikt daar op Producten > Thuis > Extra opties wijzigen. Daar kun je die aanpassing uitvoeren. 

Lukt dit niet? Dan kijk ik graag mee. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Kebol heeft denk ik, net als ik, de oudere abonnementsvorm (KPN compleet) nog, tegenwoordig is alles 'Hussel’ geworden.

Ook ik kan bij mij de vaste telefoon opties niet meer wijzigen, ook niet op de boven beschreven manier.

Ik ben even verder gaan zoeken en kwam iets verderop dit citaat tegen.

Welkom op het KPN Forum. Bij sommige abonnementen is BelOnbeperkt door een technisch probleem inderdaad niet via MijnKPN uit te zetten. Ik help je graag verder om het voor jou uit te zetten. Kun je je gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Dan maak ik het in orde. 


Ik heb maar gebeld vandaag en ja je kunt dit niet meer wijzigen in het bestaande alles in een.

Tegenwoordig is alles Hussel!! Dus nu heb ik een Hussel abonnement.

Ik snap niet dat dit niet zomaar uitgelegd kan worden.

Sluiten maar en bedankt


Daar was ik ook al bang voor. Fijn dat het nu wel is gelukt. Je weet me hier te vinden mocht het in de toekomst nodig zijn.