Ik heb een internet plus bellen abonnement met 's avonds en in het weekend onbeperkt bellen (43 euro plus 9, 50 euro per maand).
Dit heb ik gewijzigd door het abonnement af te vinken.
Toen kreeg ik de optie waarin ik kon kiezen of ik het telefoonnummer wilde behouden (kost 1,00 euro per maand) of om het nummer maar helemaal op te zeggen.
Ik koos voor het behoud van mijn telefoonnummer.
Mijn maandelijkse factuur zou daarmee in totaal met 8,50 euro naar beneden gaan.
Maar KPN begon over het punt dat ik een monteur nodig had.
Inmiddels heb ik een afspraak met een monteur ingepland, omdat de aanpassing van telefonie anders geen doorgang kan vinden.
Het enige wat ik wil is mijn abonnement omzetten in normaal bellen, dus vol tarief.
Ik bel toch bijna nooit dus waarom vasthouden aan een abonnement van 9,50 per maand.
Aan apparatuur hoeft niets gewijzigd te worden zover ik kan zien.
Is die monteur nu nodig en zo ja, wat komt hij dan doen?
Beantwoord
Wijzigen onbeperkt 's avonds bellen leidt tot bezoek monteur
Beste antwoord door Marina_
Hoi @rd48ar , Je abonnement wordt inderdaad omgezet naar een ''Internet only'' abonnement. We bieden geen Internet+Bellen Thuis Instap abonnementen meer aan, vandaar dat jouw abonnement moet worden omgezet naar een nieuwe abonnement. Bij deze wijziging is het noodzakelijk om de verbinding te optimaliseren zodat inderdaad, zoals WJB aangeeft pairbonding mogelijk is. Er zal er ook een nieuw modem worden geïnstalleerd. Ik zie dat de afspraak gepland is en dit kost je verder niets. Hopelijk is het je zo duidelijk, anders hoor ik het graag.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.