Skip to main content
Antwoord

Wil overstappen maar door lange wachttijd twijfel ik enorm

• November 29, 2021
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik hang inmiddels ook meer dan een half uur in de wacht. Zou overstappen nu twijfel ik toch enorm.. doe het maar niet als dit de service is. Is er een storing oid? Vreselijk 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Keesy ,

KPN is op werkdagen vanaf 8.00 tot 20.00 bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

(Op zaterdag tot 17.00)

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Verder kun je KPN bereiken per Twitter en Facebook. En je hebt dit forum zelf gevonden. Hier kun je ook vragen stellen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 29, 2021

U kunt ook hier uw vraag stellen.

NHendriks
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • November 29, 2021

Ik hang inmiddels ook meer dan een half uur in de wacht. Zou overstappen nu twijfel ik toch enorm.. doe het maar niet als dit de service is. Is er een storing oid? Vreselijk 

De klantenservice is geopend tot 20:00, hierna kan er enkel nog voor storingen gebeld worden maar er is een lage bezetting wat inderdaad wel eens een wat langere wachttijd tot gevolg kan hebben helaas. Wat is het probleem? Misschien kunnen we vanaf hier ook helpen/adviseren :)

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 30, 2021

Hallo @Keesy ,

KPN is op werkdagen vanaf 8.00 tot 20.00 bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

(Op zaterdag tot 17.00)

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Verder kun je KPN bereiken per Twitter en Facebook. En je hebt dit forum zelf gevonden. Hier kun je ook vragen stellen.