Skip to main content

Abonnement overzetten op iemand anders met een ander vaste telefoon nr en behoud van ons mobiele abonnement. Omdat os woning wordt verkocht.

 

Kan. Volgens mij... Maar waarom zou de koper van uw huis daar zin in hebben? Als die een nieuw abonnement afsluit, dan krijgt die gratis SuperWiFi's of welkomstkorting. Nu niet...


Hoi @Maryuway. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat Nick83 al een goed antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Contractovername is inderdaad mogelijk. Nadat dit is gebeurd kan je een bestaand telefoonnummer daaraan laten toevoegen. Maar zoals Nick83 eigenlijk al aangeeft kan je er beter voor kiezen om jouw abonnement op te zeggen of mee te verhuizen, zodat de nieuwe bewoners een nieuwe bestelling kunnen plaatsen. Op deze manier verhuizen jouw e-mail adressen en tvopnames ook mee of worden ze ook opgezegd Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we het graag. 


Als jij het hoofdemail adres nu gebruikt is contractovername, zeker met onbekenden, niet verstandig. Want dat hoofdemailadres kan niet gewijzigd worden. Beter je abonnement meenemen naar je nieuwe adres lijkt mij. 
Die nieuwe bewoners kunnen prima een nieuw eigen abo aanvragen bij kpn of provider naar keuze. Tenzij  ook zij hun huidige abo meenemen natuurlijk.