Skip to main content

Ik word aldoor gebeld door onbekend nummer en daarna door 0842333, ik heb mijn voicemail uitgeschakeld staan, al jaren.. graag uitzoeken en oplossen, heb begrepen uit jullie info dat dit van KPN komt en met voicemail heeft te maken. MAAR IK GEBRUIK GEEN VOICEMAIL!!!!!!

 

A.Kuiper

*Admin: adresgegevens verwijderd uit openbaar bericht

 

Hi @1818.nl. Dat klinkt niet fijn. Het is zeker niet onze bedoeling!

Begrijp ik goed dat het gaat om de voicemail van je vaste telefoon thuis? Zo ja, zet dan eerst nog een keer de voicemail uit. Ondanks dat deze al uit zou staan. Dit kan je doen door de hoorn op te pakken en “#61#” te toetsen. Leg daarna de hoorn weer neer. 

Kijk ook in je MijnKPN of er een doorschakeling staat ingesteld. Instructies daarvoor staan op onze informatiepagina over doorschakelen

Lost dat het nou ook niet op, vul dan je profiel in. Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt en ik kijk wat er voor nodig is om dit onbedoelde telefonisch lastigvallen aan banden te leggen.

 


Het lijkt er op dat er ergens een systeem niet helemaal goed werkt, af en toe :

https://forum.kpn.com/vast-bellen-13/gebeld-door-0842333-geen-voicemail-460823

Bericht van 3 jaar terug.


Hi @1818.nl! Gezien je geen reactie meer hebt gegeven ga ik er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Mocht dat toch niet zo zijn laat je dan weten wat het antwoord is op de berichten in dit topic?