Skip to main content

Als ik met m,n vaste telefoon naar een nummer bel en in een keuzemenu terecht kom ( toets 1 enz ) en na vaak lang wachten eindelijk iemand aan de lijn heb : horen ze mij niet ! , maar ik hun wel ! 
Steeds wordt dan de verbinding verbroken !

bel ik naar b.v mijn dochter of welk nummer ook : werkt alles prima! 

 

 

Hoi, welkom op het forum @Buijsman ! :bouquet:  

bel ik naar b.v mijn dochter of welk nummer ook : werkt alles prima!

Dan kan het m.i. niet aan je telefoon of aansluiting liggen. Je zou haast zeggen dat het dan bij die andere partij mis gaat.

Maar: als je je dochter belt en je hebt verbinding, maak dan eens een paar cijferkeuzen en check daarna of je dochter je nog hoort (ze zal de piepjes ook horen).

En… bel die andere partij eens met je mobiel? Hoe gaat dat?


Ga ik proberen 👍

ik heb onbeperkt bellen op m,n huistelefoon ,dus daar doe ik alles mee !

geen abonnement ( prepaid) op m’n, iPhone 


Oeps.

Belonbeperkt altijd is wel duur via de vaste telefoon. Tenzij je ook naar nummers buiten de Europese Unie belt….

Hier juist andersom. Mobiel heb ik sowieso, dus dáár onbeperkt bellen op (maar 1 euro bovenop abo).

En de vaste? Die is alleen nog voor binnenkomende gesprekken. Maar die worden dan weer doorgeschakeld naar de mobiel…

Het is een keuze.

Een iPhone zonder abo maar prepaid? Zonde van die mooie dure iPhone...


Hoi @Buijsman, welkom op ons forum!
heb je bovenstaande nog kunnen proberen?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!


Uw tips geprobeerd en uiteindelijk een andere Huistelefoon aangesloten .

PROBLEEM OPGELOST !


Hier juist andersom. Mobiel heb ik sowieso, dus dáár onbeperkt bellen op (maar 1 euro bovenop abo).

En de vaste? Die is alleen nog voor binnenkomende gesprekken. Maar die worden dan weer doorgeschakeld naar de mobiel…

 

Maar is dat niet duur voor je @PeterG ?
Dan moet jij toch de kosten van je vaste telefoon naar je mobiel betalen?
Of zie ik dat verkeerd?


We bellen alle nummers via onze huistelefoon ; incl de 06 nummers ( in NEDERLAND) 

onze iPhone,s zijn prepaid ,daar worden we alleen maar op gebeld door anderen.

Dus alles onbeperkt bellen voor €10 per maand in Nederland !!


Maar is dat niet duur voor je?
Dan moet jij toch de kosten van je vaste telefoon naar je mobiel betalen?
Of zie ik dat verkeerd?

Alle telefoonnummers bij kpn die op één adres staan hebben onderling gratis bellen, @huistijger . Daardoor ook geen gesprekskosten op doorgeschakeld gesprek.


onze iPhone,s zijn prepaid ,daar worden we alleen maar op gebeld door anderen.

@Buijsman , denk je aan de voorwaarden die prepaid geldig houden?

Minimaal 1 x per 180 dagen zelf bellen (met verbinding), sms sturen of internet via 4G gebruiken. Of opwaarderen, dat kan ook.

Tsja, heb je een dure iPhone … heb je prepaid.

Dus alles onbeperkt bellen voor €10 per maand in Nederland !!

Ah, je hebt thuis al Hussel. Dat is best handig i.v.m. Belonbeperkt Nederland inderdaad. Maar uitgaand bellen via de huistelefoon vind ik tegenwoordig niet handig, aangezien men dan je nummer van thuis ziet. Bereikbaarheid op de mobiel is uiteraard beter. Bedrijven geef ik ook al jaren alleen de 06.

Abonnement op de mobiel heb ik sowieso. Onbeperkt bellen is dan maar 1 euro per maand meer.

Ik ben voor telefoon (vast + 1 x mobiel) € 15,42 per maand kwijt. Dus met € 10 per maand is het ook netjes. (+ nog beetje voor de prepaids, er moet wel verbruik zijn)