Skip to main content

Hallo, ik wilde mijn zakelijk nummer is van mijn prive adres naar mijn zakelijk adres overzetten. Nu is het al ruim een week uit de lucht en KPN weet geen oplossing. Wat kan ik doen? 14 werknemers op kantoor en een week onbereikbaar. KPN doet niks, ik mag een klacht indienen!

Hoi @COMMAP, welkom bij ons op het forum. Als zaak niet bereikbaar zijn is heel vervelend natuurlijk! Ik weet niet of wij niet iets over kunnen je zien, je bent nu namelijk op het consumenten forum. We hebben een apart zakelijk forum en de zakelijke collega's zijn bereikbaar op 0800-0403. 


Ik ben meer geholpen met iemand die WEL iets weet, of kan doen. Wederom hang ik uren aan de telefoon en het enige wat ik hoor is dat ik een klacht kan indienen. Kan jij Jasper dan niet doen om ons bedrijf weer bereikbaar te maken. We hebben nu een nood mobieltje moeten inzetten, niet echt professioneel.


Dat snap ik @COMMAP, maar wij kunnen hierin niets betekenen. Zoals ik zei zijn wij het consumenten forum, zakelijke abonnementen zijn voor ons ĂĽberhaupt niet in te zien. Daardoor kunnen we hier niets voor je doen. We hebben zoals gezegd ook een zakelijk forum, daar kan wel met je meegekeken worden.


Hoera! Uiteindelijk na 8 dagen is het KPN gelukt het nummer te activeren. Mijn bedrijf heeft al die tijd zonder telefoon gezeten en met een mobieltje moeten werken voor inkomende telefoontjes.

Na mijn aanhouden bij de telefoniste en door NIET op te hangen was ze meer gemotiveerd een oplossing te zoeken en is dat uiteindelijk gelukt. Dank daarvoor!