Nadat ik ben overgestapt van ziggo naar het KPN netwerk kunnen bekenden die bij ziggo zijn niet meer naar ons bellen. Extra lastig is dat moeder die ver in de 80 is ons telefonisch niet kan bereiken als er wat mis is.
Wij betrekken KPN alles in een via NLE. Helaas is de klantenservice daar compleet niet op haar taak berekend, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en na een halve dag bellen ben je nog geen moment dichter bij een oplossing. Zijn er mogelijkheden om via dit forum tot een oplossing te komen?
Admin: Bericht afgesplitst van Ziggo klanten kunnen mij niet bellen | KPN Community
Beantwoord
Ziggoklanten kunnnen mij niet bellen
Beste antwoord door Erwin van KPN
Het spijt me zeer om dat te lezen, @jan.p . Ik kan me héél goed voorstellen dat je wederzijds bereikbaar moet zijn, zeker als het om je moeder gaat. Om meteen met de deur in huis te vallen: Ik kan vanuit KPN helaas niks doen. Je provider is NLE en ik kan niet bij die klantgegevens. Als zij ons netwerk huren is het zaak dat ze ons via hun klantenservice aansturen.(indien de storing iets met ons netwerk te maken heeft, uiteraard)
Uiteraard had ik je leuker nieuws verteld maar dit is helaas de realiteit. Ik hoop dat je moeder ook een mobieltje heeft en je op die manier in ieder geval nog contact kunt leggen. En dat NLE de storing netjes voor je oplost, uiteraard. Mijn advies: blijven aandringen en tekst en uitleg vragen.
Bekijk origineelUiteraard had ik je leuker nieuws verteld maar dit is helaas de realiteit. Ik hoop dat je moeder ook een mobieltje heeft en je op die manier in ieder geval nog contact kunt leggen. En dat NLE de storing netjes voor je oplost, uiteraard. Mijn advies: blijven aandringen en tekst en uitleg vragen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.