Skip to main content

Ik heb een vraag rondom het nr. 09061512 

Als je het nr. na kijkt is het oplichting alleen nu het rare deel volgens de rekeningen zo er vanuit huis naar dit nr. gebeld zijn alleen is dit nr. niet in de telefoons terug te vinden hoe krijgen ze dit voor mekaar en wat kunnen we hier aan doen. Het is overgens een gewonen huis telefoon geen smart kan geen berichten of iets op ontvangen en ja weet zeker dat er vanuit dit huis niet is gebeld want een paar ongeveer 4 minuten na dat dit nr. gebeld zou zijn belden vrienden dus dan zou de link wel hebben dat er net voor gebeld zou hebben. Ik hoor graag van jullie vriendelijke groet Edwin

Uitgebelde nummers worden per handset opgeslagen. Alle nagelopen? 

Overigens worden alleen de laatste 25 gekozen nummers vastgehouden, dus kan het natuurlijk zijn dat het niet meer in de gekozen nummers (bellijst) erbij staat.

Als het op de rekening staat dan is het echt wel gebeld. 

Zie ook dit topic over hetzelfde nummer:

Om dit soort verrassingen te voorkomen kun je 0906 / 0909 nummers blokkeren via je MijnKPN account.


Hoi @Lampie84, als je het gebelde nummer niet kunt verklaren snap ik dat je op onderzoek uit gaat. We zoeken hier graag met je mee, ik zie dat Peter al toegesneld is. Ben je verder gekomen met zijn uitleg hierboven? We horen het graag, laat het ook gerust weten als je vragen hebt.