Skip to main content
Beantwoord

Beide SuperWifi punten knipperen constant groen

Sinds 1 dag knipperen beide super wifis groen en op het modem brandt het wifi lampje continu groen, dit knipperde voorheen altijd.

ik heb al de resets gedaan die beschreven zijn zonder resultaat, wie kan helpen 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi â€‹@Jopie90, ik denk ook graag mee. 

Met een harde reset wordt een schone installatie van de SuperWifi's en de modem. Als je op de link hieronder klikt kun je precies zien hoe je dit kunt doen. Lukt het op deze manier? 

Bekijk origineel

11 reacties

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 5 juni 2025

Goedenavond, 

ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik volg de opvolging graag.

Ik heb exact hetzelfde probleem. Sinds gisterochtend knipperen beide. Vanavond alles gereset maar de Superwifi 2 (beide altijd bekabeld aangesloten) punten werken niet meer. 
Wel werkt de wifi via de modem V12 en bekabeld internet zijn ook geen problemen.

== update ==

inmiddels na 3 keer een totale reset van de modem en superwifi 2 punten werkt het weer.  

• Auteur
  • Helper
  • 42 reacties
  • 6 juni 2025

Dag Jimms,

dank voor bericht en goed dat alles weer werkt.

Mag ik vragen wat je precies gedaan hebt met de harde reset?

ik hoor graag

• Auteur
  • Helper
  • 42 reacties
  • 6 juni 2025

Ik heb overigens hetzelfde modem en alles bekabeld aangesloten 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24404 reacties
  • Antwoord
  • 7 juni 2025

Hi â€‹@Jopie90, ik denk ook graag mee. 

Met een harde reset wordt een schone installatie van de SuperWifi's en de modem. Als je op de link hieronder klikt kun je precies zien hoe je dit kunt doen. Lukt het op deze manier? 

• Auteur
  • Helper
  • 42 reacties
  • 7 juni 2025

Dag Alex,

vanmorgen een schone installatie gedaan, slles werkt weer naar behoren 

v

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 8 juni 2025

Wat is het gevolg van een factory reset van de hoofdmodem? Ik heb daar zelf een wifi-netwerknaam en ander wachtwoord ingesteld. Moet ik dat achteraf dan weer terug aanpassen, en makan alle aangesloten apparaten dan weer gewoon automatisch verbinding?

• Auteur
  • Helper
  • 42 reacties
  • 8 juni 2025

Dag,

ik heb eerst het wifipunt gereset zoals uitgelegd en daarna het modem. Daarna werkte alles weer als vanouds en heb ik niets meer aan hoeven passen. Netwerk naam weet ik niet maar daar heb ik nooit iets aangedaan 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 8 juni 2025

Hallo ​@T_O_  

T_O_ schreef:

Wat is het gevolg van een factory reset van de hoofdmodem? Ik heb daar zelf een wifi-netwerknaam en ander wachtwoord ingesteld. Moet ik dat achteraf dan weer terug aanpassen, en makan alle aangesloten apparaten dan weer gewoon automatisch verbinding?

ik heb de modem gereset door een satéprikker zo’n 20 seconden aan de achterkant van het apparaat te drukken. Al mijn instellingen zoals aangepast wifinetwerk stonden na de reset weer terug zoal ik deze had ingesteld. Ik heb dus niet opnieuw het aangepaste wifinetwerk ingesteld. 

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 9 juni 2025

Ik heb inmiddels mijn beide superwifi2 versterkers en de box 12 modem gereset, alles werkt nu weer gelukkig. Dank voor jullie hulp en reacties. Ik hoop dat ze hier bij KPN iets van leren, je kunt gebruikers dit niet ongevraagd aandoen. Veel mensen zijn inmiddels voor hun werk afhankelijk van goed werkend internet en hebben geen zin om forums af te struinen en zicht in allerlei technische zaken te verdiepen.

• Auteur
  • Helper
  • 42 reacties
  • 9 juni 2025

To, helemaal gelijk

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24404 reacties
  • 11 juni 2025

Fijn om te lezen dat het weer goed werkt, bedank voor de terugkoppelingen hier. 

Reageer