Skip to main content

Ik heb 2 WiFi versterkers van KPN in huis, van die zwarte schijven (nieuw model).

Beide werkten gisteren nog goed (groen lampje), maar sinds vanmorgen beide niet meer (rood lampje).

Van beide de stroom er af gehaald en na een kwartier weer aangezet, geen resultaat.

De WiFi van het modem in de meterkast is prima, maar te zwak voor mijn thuiswerkplek op zolder.

Wat te doen? (want morgen moet ik weer kunnen werken).

Hoi @DataCare, welkom op ons forum!
Heb je het nog werkend kunnen krijgen? Een rood lampje is meestal geen goed teken:

Rood lampje op Superwifi

  • Controleer of de ethernetkabel tussen het modem en het eerste KPN SuperWifi punt goed aangesloten is. Controleer ook of het modem op dat moment verbinding heeft. Als het modem de verbinding tijdelijk verloren heeft dan wordt automatisch weer verbinding gemaakt met de (gekoppelde) SuperWifi punten.
  • Als je een draadloze verbinding wilt opzetten tussen 2 versterkers. Houdt de WPS knop op het KPN SuperWifi punt met rode led ingedrukt tot de led oranje gaat knipperen, doe ditzelfde hierna met het KPN SuperWifi punt dat gedraad aangesloten is.

Had je de onderstaande topics ook al gezien?

 


Dank voor je reactie.

Uiteindelijk heb ik -op afstand- het modem gereset en na een kwartiertje maakten beide versterkers vanzelf weer verbinding.


ah top! Bedankt voor je terugkoppeling!