Ik heb ooit omdat mijn wifi signaal hier op het schip waar ik woon door al het staal dusdanig slecht was en na een check via de klantenservice twee Experia Wifi punten gekregen.
Nu is er eentje kapot; de powerled licht groen op, gaat daarna knipperen, wordt even rood en gaat weer uit en verder gebeurd er niets.
Ik heb een reset geprobeerd via de Resetknop en via de stroom eraf voor 1 minuut maar dat helpt niet.
Dus de Klantenservice gebeld en gevraagd of ze een nieuwe kunnen opsturen. Ik kreeg een dame aan de lijn die ik alleen maar hoorde zeggen ‘even kijken….’ en dat wel 5 minuten lang. Toen zette ze me in de wacht en na 15 minuten kwam ze terug aan de lijn met de boodschap dat de Experia Wifi niet meer geleverd wordt. Ik zeg prima, maar nu dan? Ik weet van de Super Wifi punten dus ik zeg kun je die niet doen dan? Nee, dat kan niet maar wel als ik er voor betaal; of ik eventjes €129,00 wil betalen dan! Ik zeg nou, ik ben al bijna 40 jaar klant bij KPN en alles hoe het ervoor heette dus ik stel voor om eens als Klantenservice een trouwe klant te helpen om eens iets leuks te doen in de vorm van gratis Super Wifi.
Nou, echt niet volgens de dame…
Ik vind het bespottelijk dat er apparatuur van KPN stuk gaat waardoor ik een probleem heb maar dat dit alleen kan worden verholpen als ik €129,00 betaal. Ik ga hier niet mee akkoord en ik zou willen dat een moderator mij hierover gaat benaderen.