Skip to main content

Ik zou ook graag gebruik willen maken van korting in de wifi manager maar helaas kan ik het nergens vinden. Iemand tips of een oplossing ?

 

Admin: afgesplitst

Hallo @workswith via de thuis-app kom je bij de wifi-manager, je moet dan ook letterlijk thuis zijn.

Als je de wifi-manager draait worden er diverse vragen gesteld en 1 van de antwoorden zou kunnen zijn dat je in aanmerking komt voor de versterker(s) met korting, maar er kan ook een andere oplossing gegeven worden om je wifi te verbeteren.

 


Ik heb het ook verschilden keren geprobeerd maar helaas geen resultaat. 

 


Hallo 

@workswith , op een ander tijdstip nog eens proberen of de wifimanager via de website van kpn.com draaien 


Hoi @workswith, welkom op het forum. De Wifi Manager had er bij jou geen zin zo te zien. Is het inmiddels wel gelukt als je het via de site probeert, zoals Jan voorstelde?

Als het nog niet gelukt is en je deze melding blijft krijgen, zou je dan eens voor me kunnen kijken hoeveel Thuisabonnementen er aan jouw MijnKPN zijn gekoppeld? Als er 2 pakketten zijn gekoppeld, zoals bijvoorbeeld een internet en tv abonnement en een e-mail only abonnement, weet de manager soms niet welke van de abonnementen er gekozen moet worden. Als het E-mail only pakket dan wordt gebruikt snapt de Wifi Manager het niet. Je kunt dat 2e pakket dan loskoppelen van MijnKPN en daarna opnieuw de Wifi Manager doen.


Beste jasper,

 

ik heb op dit moment meerdere adressen gekoppeld aan mijn kpn idd, 2 oude zakelijk contracten van andere locaties en 1 prive adres. hoe kan ik die zakelijk adressen los koppelen ?.

mvg thomas

 


Als die andere abonnementen ook een vaste aansluiting zijn kan dat het verklaren. Als het mobiele abonnementen zijn heeft het er geen invloed op.

Het ontkoppelen van een vast abonnement kan je doen zoals op onze kennisbank wordt beschreven: MijnKPN app: Product ontkoppelen.