Skip to main content

Kan ik deze twee KPN wifi versterkers niet met andere providers gebruiken?

Dat is helemaal niet bizar. Dat is normaal. Alleen apparatuur van hetzelfde merk kan met elkaar een mesh netwerk vormen. TP-Link Deco punten kunnen ook niet samenwerken met Netgear Orbi's.

Maar wat is het probleem? U laat er gewoon 1 bekabeld aangesloten, dan werkt het toch?

Precies ‘merk’, in een wereld waarin we denken aan de dag van morgen mag je toch bepaalde uniformiteit verwachten. Lang leve de consumptiemaatschappij.

 

Voorheen was de mesh keurig dekkend. Nu niet, kortom dat is het probleem. Idealiter gooi ik niet geld in een bodemloze put door het kopen van een extra KPN versterker terwijl dat dus een draak van een systeem is gebleken.


Precies ‘merk’, in een wereld waarin we denken aan de dag van morgen mag je toch bepaalde uniformiteit verwachten. Lang leve de consumptiemaatschappij.

Nee. Zal waarschijnlijk nooit gaan gebeuren ook.

U heeft het over "denken aan de dag van morgen". Als u dat ooit in het verleden eens gedaan had, dan had u nu overal kabels in uw huis gehad met mooie utp poortjes in de muur, dan had u nu de WiFi punten gewoon bekabeld aan kunnen sluiten en had u helemaal geen mesh nodig gehad. Maar kennelijk moeten alleen andere mensen nadenken over "de dag van morgen".


Nee. Zal waarschijnlijk nooit gaan gebeuren ook.

U heeft het over "denken aan de dag van morgen". Als u dat ooit in het verleden eens gedaan had, dan had u nu overal kabels in uw huis gehad met mooie utp poortjes in de muur, dan had u nu de WiFi punten gewoon bekabeld aan kunnen sluiten en had u helemaal geen mesh nodig gehad. Maar kennelijk moeten alleen andere mensen nadenken over "de dag van morgen".

Wie zegt dat ik het huis heb gebouwd? En wie zegt dat ik niet gewoon een UTP poort heb en de versterker niet werkt. Maar jij hebt alles al ingevuld. Veel succes Nick ik houd het hier voor gezien.


Reageer