Skip to main content
Beantwoord

Kan niet meer inloggen na resetten SuperWifi punten

Ik heb de super wifi punten gereset maar daarna kan ik niet meer inloggen ook niet met het op het punt aangegeven w.w.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @snoekbaars12, in combinatie gebruik jij de Superwifi? Dus met welk modem? Op onze kennisbank vind je voor elk modem in combinatie met de Superwifi de handleiding voor het gebruik en hoe in te loggen: Superwifi in combinatie met de KPN modems

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 3 mei 2024

Probeert u op het WiFi netwerk in te loggen? Of op de webinterface? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 4 mei 2024

Als ik op het Wifi netwerk probeer in te loggen werkt mijn wachtwoord van voor de reset niet meer,maar ook het wachtwoord wat op het wifi punt staat aangegeven niet. Ik kan wel op de webinterface van de experia box komen

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11485 reacties
  • Antwoord
  • 7 mei 2024

Hallo @snoekbaars12, in combinatie gebruik jij de Superwifi? Dus met welk modem? Op onze kennisbank vind je voor elk modem in combinatie met de Superwifi de handleiding voor het gebruik en hoe in te loggen: Superwifi in combinatie met de KPN modems

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 7 mei 2024

Het is inmiddels allemaal gelukt al blijft de signaal sterkte op een hoog wat zwak -79 Bedankt voor de informatie