Met KPN SuperWifi heb je overal in huis perfecte wifi. Je kunt SuperWifi al bij ons kopen en vanaf nu ook huren. Je leest er meer over in dit artikel.
Inhoud
KPN SuperWifi Huur
De verwachtingen en behoeftes van een wifi netwerk worden steeds meer. We streamen, werken thuis, gamen, Netflixen en meer. Overal in huis, dus overal wil je een goed bereik hebben. Met KPN SuperWifi zit je goed en kan je jouw netwerk in huis perfect maken. Vanaf nu is het ook mogelijk om ze te huren voor slechts 2,49 per maand.
Hoe kan ik KPN SuperWifi huren?
Je kunt SuperWifi op verschillende manieren aanvragen.
Als nieuwe klant kan je het tijdens het bestelproces aangeven dat je er gebruik van wilt maken. Heb je al een KPN abonnement, dan kan je ze aanvragen via een KPN Winkel, MijnKPN en de klantenservice (0800-0402). Wanneer je het in een KPN-winkel aanvraagt, wordt het per post naar het aansluitadres verzonden.
Heb je al SuperWifi punten? Het is mogelijk om extra punten te huren om je netwerk uit te breiden.
KPN Wifi Manager
Als de Wifi Manager aangeeft dat jouw netwerk verbeterd kan worden met SuperWifi punten, krijg je hier ook de optie om punten te huren:
KPN SuperWifi kopen of huren
Het aanschaffen van SuperWifi blijft ook mogelijk. Als je kiest voor aanschaf betaal je eenmalig een bedrag en heb je 2 jaar garantie op het apparaat.
Kies je voor huur, dan betaal je maandelijks 2,49 en heb je garantie zo lang als het abonnement loopt. De huur staat los van de looptijd van het contract, je kunt het starten en stoppen wanneer je wilt.
Het huren van SuperWifi kan je maandelijks opzeggen via MijnKPN en de klantenservice (0800-0402).
Hoe installeer ik KPN SuperWifi?
Op de doos van de SuperWifi staat een QR code, als je deze scant kom je bij de installatiehulp. In onze Kennisbank geven we hier ook uitleg over:
Veelgestelde vragen
Verandert de contractperiode als ik SuperWifi punten huur?
Nee, de contractperiode van jouw abonnement blijft gelijk.
Ik heb al SuperWifi punten gekocht of als welkomstcadeau gekregen, kan ik extra punten huren?
Ja dat kan, je betaalt alleen huur voor de punten die je huurt. Op de factuur zal een extra regel staan voor de huur per SuperWifi punt, onder het kopje abonnement. De SuperWifi punten hebben een sticker achterop waarop staat dat ze worden gehuurd, daarmee kan je ze uit elkaar houden:
Mijn gehuurde SuperWifi is defect, wat kan ik doen?
Je kunt contact opnemen met de klantenservice (0800-0402) of de KPN Winkel. Als het apparaat defect blijkt te zijn, wordt er een ruil in gang gezet. PostNL zal het apparaat bij je thuis leveren. De doos kun je gebruiken om het defecte punt terug te sturen.
Worden de gehuurde SuperWifi punten op een gegeven moment mijn eigendom?
Nee, het blijft huur. Op die manier kan je gebruik blijven maken van de garantie.