Skip to main content
Beantwoord

Lampje wifi versterker blijft oranje branden

• June 2, 2025
  • 14 reacties
  • 95 keer bekeken

Gisteren al alle stappen telefonisch doorlopen met kpn om probleem van mijn ene wifi versterker op te lossen. 
deze is na de update en reset uitgevallen en krijg m met geen mogelijkheid aan de praat. 
zelfs als hij dicht bij het modem staat brandt hij oranje. 
Er is n ticket aangemaakt gister maar zelf heb ik geen mail van dat ticket. Wanneer kan ik verwachten dat iemand van kpn contact met mij opneemt?

Beste antwoord door Maja van KPN

Niet fijn dat je nog niks gehoord hebt ​@Go muts 😕

Ik heb geen invloed op wanneer het ticket op wordt gepakt. Zie je het zitten om, in afwachting van de behandeling van je ticket, toch via deze weg nog iets te proberen?

Zo ja, zou je dan de volgende vragen voor me kunnen beantwoorden?

• welk type modem heb je?
  • heb je de zwarte of de witte SuperWifi?
  • je geeft aan dat je alle stappen hebt doorlopen, maar dat geeft me nog niet precies aan wat er wel en niet gedaan is. Zou je nu de stappen voor een ‘schone installatie’ willen doorlopen, die je kunt lezen in het volgende artikel: 

14 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 15864 reacties
  • June 5, 2025

Hi ​@Go muts, wat jammer dat je versterker zo moeilijk doet 😕

Afhankelijk van welke afdeling er precies aan is gestuurd, kan het van een paar uren tot meerdere werkdagen duren voordat jouw ticket aan de beurt is. Uiteraard hoop ik dat dit inmiddels al gebeurd is, en dat de versterker z'n werk weer goed doet!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • June 5, 2025

Hoi 

helaas doet ie het nog steeds niet. Alleen bekabeld. maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. het ticket was niet aangemaakt maar na n belletje nu als het goed is wel. 

dus hoop dat er snel gebeld wordt. gr margo

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 15864 reacties
  • June 5, 2025

Ah, maar goed dan dat je er nog een belletje aan gewaagd hebt ​@Go muts! Ik duim voor je dat oorzaak en oplossing snel gevonden gaan worden 🤞🏼

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 15864 reacties
  • June 17, 2025

Hoe staat het er nu voor ​@Go muts? Is het probleem opgelost of zit er in ieder geval schot in de zaak? Hoor het graag!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • June 17, 2025

Hoi 

nee het probleem is niet opgelost. vorige week zelf gebeld maar toen was het eerste ticket niet aangemaakt. Vorige week is gezegd dat er een ticket is aangemaakt maar tot op heden niets gehoord terwijl de 100 gb al wel weer vervallen is. Bekabeld doet de versterker het wel maar draadloos dus niet (En dat is wel de bedoeling want nu ligt heel ouderwets de kabel door de gang en trap) en de wifi lijkt ook echt wel slechter want eerst in de tuin prima wifi terwijl het nu maar twee streepjes zijn.

kortom als u iets kan betekenen in de voortgang graag!

gr

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 15864 reacties
  • Antwoord
  • June 20, 2025

Niet fijn dat je nog niks gehoord hebt ​@Go muts 😕

Ik heb geen invloed op wanneer het ticket op wordt gepakt. Zie je het zitten om, in afwachting van de behandeling van je ticket, toch via deze weg nog iets te proberen?

Zo ja, zou je dan de volgende vragen voor me kunnen beantwoorden?

• welk type modem heb je?
  • heb je de zwarte of de witte SuperWifi?
  • je geeft aan dat je alle stappen hebt doorlopen, maar dat geeft me nog niet precies aan wat er wel en niet gedaan is. Zou je nu de stappen voor een ‘schone installatie’ willen doorlopen, die je kunt lezen in het volgende artikel: 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • June 23, 2025

HOi De stappen van een schone installatie heb ik samen met een medewerker van KPN doorlopen en daarmee is helaas het probleem niet verholpen. 

hoe kan ik vinden welk modem ik heb?

ik heb de zwarte wifi punten.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 15864 reacties
  • June 24, 2025

Hmm, jammer dat dit niet geholpen heeft ​@Go muts 🙁

Je kunt het typenummer zien op de voorkant van je modem, of anders op de sticker op de achter- of onderkant! Of plaats hier een foto, dan weet ik ook direct welke het is.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 15864 reacties
  • July 2, 2025

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • July 3, 2025

jawel want heb nog steeds geen contact gehad met kpn dus heb het probleem nogsteeds. ik zoek vanavond even naar het modem type. ben nu op kantoor

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 15864 reacties
  • July 6, 2025

Jammer dat je nog niets hebt gehoord vanuit onze technische dienst ​@Go muts, is het wel gelukt om te vinden welk modem je hebt?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 15864 reacties
  • July 8, 2025

Mocht je op dit moment nog steeds niets gehoord hebben, dan begin ik me toch af te vragen of het registreren van de 2e ticket wel goed is gegaan, en wil ik je aanraden om toch nogmaals met de klantenservice te bellen om na te vragen of er wel schot in de zaak zit.
Het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt! 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • July 14, 2025

Hoi, heb een eerste reactie gehad en nieuw modem opgestuurd gekregen. Helaas is het me nog niet gelukt om de versterker aan de praat te krijgen zonder kabel. lastige is ook dat als ik op de wifimanager klik ik niet verder kom. ik krijg dan de reactie dat uit de gegevens blijkt dat er een bestelling onderweg is, maar de ene bestelling (tv kastje) heb ik teruggestuurd al vier weken geleden. de andere bestelling (modem) heb ik opgehaald en de oude verzonden. deze melding heb ik al sinds het tv kastje. zou fijn zijn als iemand deze melding uit een systeem kan halen. de persoon die ik vorige week sprak zag geen melding. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 29359 reacties
  • July 17, 2025

Welk modem heb je nu gekregen, ​@Go muts

Service tools, waaronder de Wifi Manager, werken vaak niet als er een openstaande order is. Bij logistieke orders kan het zijn dat deze nog een paar dagen langer bij ons intern open staan nadat het apparaat in kwestie al bij jou of bij ons is aangekomen. Is het nu nog steeds zo dat de Wifi Manager het niet doet?