Skip to main content

Ik heb op dit moment bijna 10 mnd KPN Internet. In de basis werkt alles zoals het moet, dus dat is fijn.

Echter, ik wil graag inzicht hebben welke wireless apparaten gekoppeld zitten aan welk SuperWifi 2 punt. En dat lukt helaas niet volledig. Dit kon ik in het verleden wel zien met de KPN Thuis app. Nu lukt dit niet op de MijnKPN app en ook niet via een webinterface vanaf mijn computer (via 192.168.2.254).

Ik kan inloggen op de webinterface. Hierop kies ik de tab “Thuisnetwerk”, en zie daar een aantal apparaten die via een switch met het modem zijn verbonden. Hierin zie ik ook alle 3 mijn SuperWifi 2 punten terugkomen (ook verbonden via dezelfde switch). Echter, slechts voor 1 van de 3 SuperWifi 2 punten (die allen SW2.C.24.07.04 draaien) zie ik de daaraan verbonden apparaten. Voor de andere 2 SuperWifi 2 punten zie ik helemaal niet welke apparaten hier achter hangen. En daar zitten zeker apparaten achter die ook via het wireless netwerk kunnen communiceren. (dit geldt zowel voor de “Topologie” en de “Verbonden apparaten” sub-tabbladen).

Is dit een bekend probleem? En zo ja, is hier al een oplossing voor beschikbaar?

Dank, Winfried.

Hoi ​@WinLin, welkom op onze community! Dit is een bekend issue als je hier een switch gebruikt. Dit zal met een komende update opgelost worden

Tzt zullen we dit in de product update vermelden!

Reageer