Skip to main content
Antwoord

Na update modem werkt de MijnKPN app niet goed en de Thuis app helemaal niet meer

• May 27, 2025
  • 11 reacties
  • 280 keer bekeken

Hallo, vannacht is er een update gepuched en nu werkte in eerste instantie het hele wifi netwerk niet meer,  Nu heb ik dat weer aan de praat gekregen door álle 4 de super wifi punten op nieuw te installeren. Kost veel tijd, erg jammer…

maar nu werkt de goedwerkende thuis-app niet meer en moet ik in met de mijn KPN-app werken. Voor het Wifi beheren werkt het voor geen meter, duurt extreem lang voordat hij het netwerk vindt (en vaak vindt hij het niet). Vervolgens kan ik de super wifi punten niet wijzigen qua naam etc. 

Graag verneem ik hoe ik kan, zeker omdat de andere app veel beter en gebruiksviendelijke is dan deze. 

Wat kan ik hieraan doen?
PS: ik heb de nieuwste versie van de app=geinstalleerd en een iPhone 13 (dus daaraan kan het niet liggen).

Beste antwoord door Henk2304

Vanaf de nieuwe KPN Software werkt de Thuis app inderdaad niet meer en moet je de MijnKPN app gebruiken. 

11 reacties

• Antwoord
  • May 27, 2025

Vanaf de nieuwe KPN Software werkt de Thuis app inderdaad niet meer en moet je de MijnKPN app gebruiken. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 27, 2025

Jammer dat de app niet vergelijkbaar is als de oude app… zowel functionaliteiten als werking is echt waardeloos ….

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 29, 2025

Goedemorgen ​@Jnu , dank voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Zoals ​@Henk2304 hierboven inderdaad al aangeeft, werkt de Thuis app niet meer zodra je over bent op de nieuwe software en daarom heb ik dit antwoord ook gemarkeerd als 'best answer'. Wel zuur dat je het vooralsnog als waardeloos ervaart maar misschien is dit ook even een kwestie van gewenning. Neemt niet weg dat je feedback waardevol is en dit nemen we weer mee. 

• May 29, 2025

Ik heb ook problemen gehad met de Wiffi. Uiteindelijk na veel gedoe zonder resultaat, het volgende gedaan; Ga op je laptop naar je modem. Ik heb Experia Box v10. Dan moet je een wachtwoord aanmaken, en daarna, ga je als het ware naar binnen! Dan zie je het over zicht , en ga je naar Wiffi, dan aanmelden middels  een QR code of een wachtwoord!  Dat moet je voor al je tablets, telefoons, enz. doen . Dan heb je weer een goed wiffi verbinding, Althans zo ging dat bij mij! En dat allemaal door een update van kpn.com op de modems!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 14, 2025

Beste oplossing voor mij is overstappen naar Ziggo. Ben er echt helemaal klaar mee… 

Paulkp
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 2, 2025

Update veroorzaak meer ergernis en problemen. Mijn netwerknaam en wachtwoord ineens verdwenen? Wifi punten werken niet meer. Maar naam &wachtwoord van de modem aangehouden en doet het weer. Maar als je dit niet weet…..slordig KPN

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 28, 2025

Ik heb een paar jaar geleden de superwifi bij kpn gekocht, nu ben ik naar youfone overgestapt. Hoe kan ik nu mijn wifi beheren nu the thuis app niet meer werkt?

• September 28, 2025

Ik heb een paar jaar geleden de superwifi bij kpn gekocht, nu ben ik naar youfone overgestapt. Hoe kan ik nu mijn wifi beheren nu the thuis app niet meer werkt?

Welke SuperWiFi's heb je gekocht? De witte of de zwarte? 

De zwarte hebben gewoon een webinterface. De witte met oude firmware ook. Met nieuwe firmware niet meer. Dan zijn ze waardeloos bij een andere provider. 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 28, 2025

De witte. 

Dus omdat KPN nu de Thuis app heeft uitgefaseerd zijn mij witte ‘super’ wifi punten waardeloos geworden?

• September 30, 2025

De witte. 
Dus omdat KPN nu de Thuis app heeft uitgefaseerd zijn mij witte ‘super’ wifi punten waardeloos geworden?

Als daar de nieuwe firmware op staat er jij stapt over naar een andere provider, dan zijn de witte SuperWiFi's inderdaad waardeloos voor jou ja.

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 2, 2025

Ik had ze weer enigszins aan de praat sinds een aantal weken, maar het is nu weer horror die wifi, @kpn terug naar de oude versie!!!