Skip to main content

Hallo,

Ik heb 3 Experia wifi versterkers. twee hebben firmware 1.00.41 en eentje 1.00.36v2.
Weet iemand hoe ik deze laatste geüpdatet krijg naar versie 1.00.41?

bij voorbaat dank.

Hallo @Macky .

Lukt dit niet via de knop "Upgrade"?

(Plaatje is geleend van forumlid wjb toen de handmatige upgrade naar de huidige versie nog niet mogelijk was.)

 


Het lukt mij niet om apart in te loggen op de Experia wifi. 192.168.2.150 is het IP adres maar Web Password werkt niet. ik kan alleen inloggen op de Box 12. Daar staan de gegevens van de Experia Wifi apparaten en daar kom ik geen "Check” knop tegen.


Klopt. Maar veel maakt het niet uit. Die check knop is toch nutteloos. Ik heb 3 SuperWiFi's die nog op 1.00.14 zitten. Klik je op de check knop en wat zie je dan?

Handmatig upgraden werkt gewoon niet.


Hoi @Macky, welkom op ons forum!
Helaas lijkt dit even wat stroef te gaan op het moment, het advies is ze regelmatig even een factory reset te geven, hij  zou dan vanzelf de juiste software op moeten halen.


Hoi Thomas, dat heb ik al meerdere malen gedaan echter geen upgrade. 


Dat lijkt dus wat minder goed te werken op het moment maar door hem te resetten probeert hij het steeds opnieuw.
Het kan dus zijn dat je dit vaker moet proberen, een andere oplossing heb ik op dit moment ook niet.


bij ons hetzelfde verhaal. Ik heb op IP adres ingelogd op de experia WiFi versterker. Niet alle versterkers zijn ge-update naar firmware versie 1.00.41.  Bij een handmatige actie tot update, krijg je als reactie op dit verzoek , dat de meest recente versie al is ge-update. Dat is dus onjuist!, zie hieronder. Hoe kan dit en wat is de oplossing ? 

 


Bij mij na glasvezelkastje 2 minuten van stroom af Box 12 gereset nu voorzien van versie 1.00.41.


Bij mij na glasvezelkastje 2 minuten van stroom af Box 12 gereset nu voorzien van versie 1.00.41.


bij mij draait het op de v10 ivm pair bonding. Weet iemand wat de laatste firmware is en of een reset de oplossing is . Moet dan namelijk IP6 opnieuw instellen zonnepanelen.