Goedenmiddag,
Ook bij mij doen de superwifi 1 punten het niet. Vandaag echt alle stappen die je maar kunt bedenken nagelopen en nog steeds doen ze het niet. Ze zijn bij mij bekabeld, toendertijd door een kpn monteur gemonteerd. Al die tijd goed gewerkt maar nu constant haperende wifi. Ook mijn bekabelde beveiligings homebase heeft regelmatig internetstoring, dit was al voor de update ook ad hand. Na de update erger geworden. Mijn beveiligingscamera werkt op wifi zonder kabel. Op dat punt staat mijn superwifi maar dat loopt via de coaxkabel met speciaaltussen kastje. Dus geen extra poort voor bekabeling.
De superwifipunten hebben wekenlang groen geknipperd, ook al geprobeerd te herstellen maar toen niet alles uitgeprobeerd.
Vandaag wel de tijd gehad maar geen van alle stappen die benoemd zijn op de kpnsite en hier op het forum hebben gewerkt.
Boven staat er nu nog 1 bekabeld groen(inmiddels alleen nog paars) te knipperen en degene bekabeld direct aan het modem blijft paars, wat ik ook doe.
De meeste apparaten in huis zijn bekabeld maar uiteraard een aantal niet en deze hebben nu probleem.
Wat kan ik nog meer dan dit? Of ben ik toe aan nieuwe? Wij gaan hoogstwaarschijnlijk juni/juli over naar glasvezel. Heeft dit nog invloed.
Mvg Linda