Skip to main content

Nou, zet je schrap.

Heel veel problemen gehad met televisie, modem en wifi.

Alles gedaan, wifi punten bekabeld, superwifi 2 met wifi 6

Afgelopen vrijdag een nieuw modem (12) gekregen.

Eén superwifi buiten gebruik gezet

Monteur lang bezig geweest, topgozer maar nu kan ik niet meer in mijn modem want admin is met kleine letter en in modem met Hoofdletter (en niet aan te passen).
Wifi manager werkt niet meer en vanaf vanmorgen geven de superwifi-punten een rood lampje.

Geen televee meer, slecht bereik en de superwifi punten zijn dood en ik kan niets meer.

Iedere keer hetzelfde liedje, na een bezoek doet niets het meer, wordt alleen nog maar beroerder en dan wordt er gezegd, bekabeld is het beste maar die bekabelde heb ik er nog net uitgedaan want superwifi was the answe

Ik word echt wanhopig en ik ben er, na 13 jaar bij KP rondkloten, helemaal klaar mee ook omdat het mij ook iedere keer uren kost om alles draaiende te krijgen.

Alles opnieuw opstarten, instellen en hopen dat het dan wel weer werkt, ik kan soms wel janken

Nogmaals, niets tegen de monteurs maar ik woon in een middenwoning, meer standaard ga je het niet krijgen. 

Maar ik ben nu echt wel ten einde raad.

...maar nu kan ik niet meer in mijn modem want admin is met kleine letter en in modem met Hoofdletter (en niet aan te passen).

Dat maakt niet uit, de gebruikersnaam hoef je bij inloggen ook niet zelf in te vullen.

Daarnaast is een gebruikersnaam niet "case sensitive" en het maakt dus niet uit of er hoofdletters of kleine letters gebruikt worden.

Kan je eens vertellen wat er gebeurt als je op jouw V12 wilt inloggen?

Plaats anders eens screenshots.

Dit is de melding

Heb inmiddels het (overbodige) superwifi-punt bedraad aangesloten en dat maakt een verschil.

Eén wifipunt (los) werkt weer maar als ik de kabel uit het bekabelde punt haal is alles weg.

Maar nu is alles weer buiten werking, alleen wifi via het modem.

Ik word er echt niet goed van, kost me vrije dagen, heel veel ellende en nog doet het niet wat het moet doen,…

Hmmm, dat is nog de oude firmware.

Heeft de monteur jou het door hem ingestelde wachtwoord doorgegeven of moet je nog het Admin wachtwoord op de sticker aan de achterzijde gebruiken?

Nope, ik zou mijn oude wachtwoord moeten blijven gebruiken

En, wellicht ten overvloede, ben heel positief over KPN, sta zelf er altijd positief in maar soms hebben we van die maanden dat we helemaal gek worden op onze 80 vierkante meters van alles wat dit met zich meebrengt.

Nu heb ik tenminste alle wifi weer werkende (en daar heel blij mee) door ze opnieuw te koppelen, alleen mijn thuis-app en het modem blijven een onneembaar bastion.

Nope, ik zou mijn oude wachtwoord moeten blijven gebruiken

Heb je het ook al geprobeerd met het Admin wachtwoord op de sticker?

Jep, dan krijg ik een error-melding

En gezien alle problemen die ik tot nu toe ervaar ga ik niet beginnen met resetten en alles opnieuw installeren, hoe positief ik ook ben, vrouw en kinderen verlaten me en maken me blut en thuisloos (dan weliswaar zonder internet maar die hobbel overkomen ze wel...)

Dan hoop ik dat er een moderator zal reageren die hier eens wat dieper in zou willen duiken.

We blijven positief want nu werkt alles weer maar ik mis wel het inzicht. Ben wel weer wat wijzer geworden én drie uur van mijn leven kwijtgeraakt maar we draaien weer.

Ik wacht rustig af, rust in huis is weergekeerd, iPads, telefoons, radio en televisie werken, all is well!

Dank voor je hulp!

We blijven positief want nu werkt alles weer maar ik mis wel het inzicht. Ben wel weer wat wijzer geworden én drie uur van mijn leven kwijtgeraakt maar we draaien weer.

Ik wacht rustig af, rust in huis is weergekeerd, iPads, telefoons, radio en televisie werken, all is well!

Dank voor je hulp!

Ik zou hier geen onderzoekstijd meer in investeren totdat die nieuwe software generatie erop staat. Die inlogproblemen zijn al vele malen voorbij gekomen.

Reageer