Skip to main content
Vraag

SuperWifi's hebben na update problemen met verbinden, wat nu?

• 22 april 2025
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Al 2x een mail gekregen dat die nacht de update geïnstalleerd zou worden. 2x helaas mislukt. Nu al ruim een maand radiostilte. Wifi versterkers (4x) hebben gedeeltelijk een update gekregen, waardoor ze op verschillende versies draaiden. Alleen maar problemen met verbinden. Monteur langs geweest om het modem te vervangen. Deze draait ook nog op de oude versie, dus probleem nog niet opgelost…en toen was het stil…😢. Blijkbaar niemand bij KPN die mij kan helpen…

3 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • 774 reacties
  • 22 april 2025

Al een factory reset van het modem geprobeerd?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 23 april 2025

Ja, al meerdere malen. Ben je al je instellingen weer kwijt en moet je alles weer opnieuw instellen 🫣

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8441 reacties
  • 26 april 2025

Goedemiddag ​@Lemmen , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community, al is de aanleiding natuurlijk een heel stuk minder.

Heel zuur dat je zoveel problemen ervaart maar we denken natuurlijk graag mee hoe we dit voor je op kunnen lossen. Eerste waar ik even benieuwd naar ben; welk type Experia Box heb je momenteel welke firmware heeft deze? Kun je me ook vertellen welk type Super Wifi punten je in gebruik hebt (de witte of de zwarte exemplaren)? En wat gaf de monteur verder aan toen hij bij je is geweest om het modem te vervangen?