Skip to main content

Van de week s’nachts is er een update aanstaande modem geweest. 
heb de kpn box 12. 
 Daarna boven op slaapkamer geen wifi meer op de telefoon 

hij springt elke keer op 5 g. 
wil wifi punten opnieuw aansluiten wil elke keer niet.. 

iemand tips?
 

Wat je kan proberen is wifi punt mee naar beneden nemen en rechtstreeks aansluiten op box 12 modem en ongeveer 20 minuten laten draaien tot led groen brand daarna loskoppelen en weer terug op de eigen plaats. 


Heb ze al gereset alles weer opnieuw gedaan en nog steeds rode lampjes op beide punten . Ben t beetje zat nu 🤣🙈


Wat je kan proberen is wifi punt mee naar beneden nemen en rechtstreeks aansluiten op box 12 modem en ongeveer 20 minuten laten draaien tot led groen brand daarna loskoppelen en weer terug op de eigen plaats. 

Heb echt alles al geprobeerd. Vanmiddag iemand aan de telefoon gehad van klantenservice en nu moest er een wifi punt bekabeld zijn . Is na de nachtelijke update ontstaan vorige week. 
heb een punt nu op groen de André op geel 

terwijl het op de zelfde plek als altijd staat. 
iemand nog andere tips??

heb boven op de slaapkamers geen wifi , tel springt op 5 g gaat dan snel zo 


Als uw superwifi 1 (wit ) heeft en de software van de v12 is naar de nieuwe software over dan werkt dit niet meer samen. KPN moet dan Superwifi2 punten sturen om dit op te lossen.

 

Als u superwifi 2 heeft (zwart) dan moet deze ook om naar de  nieuwe software maar dit moet dan handmatig per SW2 geforceerd worden.

Sluit de SW2 per ethernetkabel aan direct op de v12 modem en reset dan de SW2 via reset gaatje . Ingedrukt houden totdat deze aantal malen rood knippert.

Dan 20 min zijn gang laten gaan. Nu zou de superwifi 2 weer mee moeten doen met het v12 netwerk.

 


Als uw superwifi 1 (wit ) heeft en de software van de v12 is naar de nieuwe software over dan werkt dit niet meer samen. KPN moet dan Superwifi2 punten sturen om dit op te lossen.

 

Als u superwifi 2 heeft (zwart) dan moet deze ook om naar de  nieuwe software maar dit moet dan handmatig per SW2 geforceerd worden.

Sluit de SW2 per ethernetkabel aan direct op de v12 modem en reset dan de SW2 via reset gaatje . Ingedrukt houden totdat deze aantal malen rood knippert.

Dan 20 min zijn gang laten gaan. Nu zou de superwifi 2 weer mee moeten doen met het v12 netwerk.

Ik heb twee witte super wifi punten . 
dan had ze dat vanmiddag wel even kunnen zeggen. 
moest nu in een keer een bedraad laten met t modem. 
dat was nú eenmaal zo na die update zei ze. 
 

 


Als uw superwifi 1 (wit ) heeft en de software van de v12 is naar de nieuwe software over dan werkt dit niet meer samen. KPN moet dan Superwifi2 punten sturen om dit op te lossen.

 

Als u superwifi 2 heeft (zwart) dan moet deze ook om naar de  nieuwe software maar dit moet dan handmatig per SW2 geforceerd worden.

Sluit de SW2 per ethernetkabel aan direct op de v12 modem en reset dan de SW2 via reset gaatje . Ingedrukt houden totdat deze aantal malen rood knippert.

Dan 20 min zijn gang laten gaan. Nu zou de superwifi 2 weer mee moeten doen met het v12 netwerk.

Ik heb twee witte super wifi punten . 
dan had ze dat vanmiddag wel even kunnen zeggen. 
moest nu in een keer een bedraad laten met t modem. 
dat was nú eenmaal zo na die update zei ze. 
 

Jeetje wat een gedoe.. 

en waardeloos geholpen. 
mn GB van mn mobiel zo op .. 

geknoei allemaal 

 


Nou net weer een medewerker aan de telefoon gehad, omdat de ander van gister mij terug zou bellen en niet gedaan heeft.

hij zegt heeft er niks mee te maken . 
kreeg ter vergoeding omdat mn wifi boven niet optimaal werkt 100 GB op beide telefoonnummers. 
Erg attent maar mn probleem is nog steeds niet opgelost. 
echt waardeloos dit 


Beste @Jannie 23, wat rot dit! 

Als uw superwifi 1 (wit ) heeft en de software van de v12 is naar de nieuwe software over dan werkt dit niet meer samen. KPN moet dan Superwifi2 punten sturen om dit op te lossen.

 

Als u superwifi 2 heeft (zwart) dan moet deze ook om naar de  nieuwe software maar dit moet dan handmatig per SW2 geforceerd worden.

Sluit de SW2 per ethernetkabel aan direct op de v12 modem en reset dan de SW2 via reset gaatje . Ingedrukt houden totdat deze aantal malen rood knippert.

Dan 20 min zijn gang laten gaan. Nu zou de superwifi 2 weer mee moeten doen met het v12 netwerk.

 

Dit klopt helemaal. Ik ga SuperWifi 2 punten voor je aanvragen, zodat je weer goed kunt internetten. Die zullen in de loop van volgende week vermoedelijk geleverd worden. Je ontvangt hierover nader bericht per sms of e-mail. Excuses voor het ongemak!


Goedenavond Marcia , 

Dus toch twee andere wifi punten 🙈 

Daar ben ik dan dagen mee bezig geweest en dat konden uw andere collega’s mij niet vertellen?

Alleen maar elke keer u moet resetten wat ik al tig keer had gedaan ..😩

Eentje zei zelfs dat klopt helemaal niet mevrouw . 
In ieder geval bedankt, hopelijk zijn ze er snel. 
Fijne avond nog 
 


Beste @Jannie 23, wat rot dit! 

Als uw superwifi 1 (wit ) heeft en de software van de v12 is naar de nieuwe software over dan werkt dit niet meer samen. KPN moet dan Superwifi2 punten sturen om dit op te lossen.

 

Als u superwifi 2 heeft (zwart) dan moet deze ook om naar de  nieuwe software maar dit moet dan handmatig per SW2 geforceerd worden.

Sluit de SW2 per ethernetkabel aan direct op de v12 modem en reset dan de SW2 via reset gaatje . Ingedrukt houden totdat deze aantal malen rood knippert.

Dan 20 min zijn gang laten gaan. Nu zou de superwifi 2 weer mee moeten doen met het v12 netwerk.

 

Dit klopt helemaal. Ik ga SuperWifi 2 punten voor je aanvragen, zodat je weer goed kunt internetten. Die zullen in de loop van volgende week vermoedelijk geleverd worden. Je ontvangt hierover nader bericht per sms of e-mail. Excuses voor het ongemak!

 


Heb je ze inmiddels ontvangen, @Jannie 23?