Skip to main content
Beantwoord

1 SuperWifi 2 punt werkt niet na de update

• September 16, 2025
  • 11 reacties
  • 183 keer bekeken

Sinds update van vannacht doet een SW2 het niet

ik heb drie SW2's

1 SW2 punt heeft een roodje lampje.

Wat mij opvalt dat 2 van de drie punten dezelfde SSID hebben, waar dus 1 SW2 het niet doet

ik zie dus in MIJNKPN maar twee punten

Beste antwoord door JanD

Beste ​@TheoLeijen de SW#2 die achterblijft even een fabrieks-reset geven en dan bekabeld weer aanmelden aan de modem. Laat de SW#2 minimaal een ½ uur bekabeld aan de modem hangen voordat je hem loshaalt en zeker weet dat het groene lampje stabiel brandt.

11 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 16, 2025

Beste ​@TheoLeijen de SW#2 die achterblijft even een fabrieks-reset geven en dan bekabeld weer aanmelden aan de modem. Laat de SW#2 minimaal een ½ uur bekabeld aan de modem hangen voordat je hem loshaalt en zeker weet dat het groene lampje stabiel brandt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 16, 2025

na reset weer goed. ik heb nu een derde SW2 punt met een ssid met -1 er achter

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • September 16, 2025

Beste ​@TheoLeijen goed om te lezen dat alles weer werkt, bedankt voor de update.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 19, 2025

Ja maar nu is ie er weer mee gekapt. Hij staat offline in de apparaten. Wps knop werkt en knippert oranje maar daarna komt ie niet op

EddyGroen28
Deelnemer
  • Deelnemer
  • September 19, 2025

Hallo, ik heb dus ook problemen met mijn Wifipunten na de update die KPN heeft gedaan. Ik heb 4 punten, waarvan 3 rood blijven branden en de Wifipunt wat aan de modem zit brand 3 minuten groen en dan knippert hij weer 3 minuten Blauw. Ik heb afgelopen dagen al van alles geprobeerd maar niets helpt. Blijft continu hetzelfde doen. Heb gedaan wat er werd gevraagd dat alle punten aan moesten staan. Weet niet wat er voor een update is geweest, maar de Wifipunten zijn goed ontregeld. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 19, 2025

Ja bij mij is ook weer fout. Werkt een dag en dan gaat ie weer uit. Rood lampje

Leen59
Wijsgeer
  • September 19, 2025

Wps heeft geen zin. Ik zie dat de SW draadloos is aangesloten. Misschien staat die te ver van het modem. Probeer deze eens wat dichterbij te zetten en kijk wat er dan gebeurt. Hij geeft ook aan “discovered”, maar niet paired en synched. Die heeft dus geen goede verbinding met het modem.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 20, 2025

Afstand is 't niet. Ik heb er namelijk nog 1 en die staat nog verder maar doet 't wel 

Kan eigenlijk niet anders dan dat de update 'm gesloopt heeft

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • September 25, 2025

Hoi ​@TheoLeijen . Begrijp ik hieruit dat er één problematische SW is? De anderen draaien stabiel. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 25, 2025

ja dat klopt, 1 SW was aan t klooien  t lijkt nu wel stabieler

• Deelnemer
  • September 30, 2025

Hier werkt ook niets meer, wat een ellende met die superwifi 2.