Skip to main content
Vraag

1 van mijn 3 Experia WiFi's werkt niet meer, alleen power lampje brandt

• December 4, 2024
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Shunita Gerritsen
Nieuwkomer

Sinds kort werkt 1 van mijn experia wifi versterkers (het zwarte boxje) niet meer. Het modum werkt goed en de andere 2 versterkers werken ook nog, maar op degene op de bovenverdieping brand het wifi lampje niet meer en is de wifi slecht. Als ik hem opnieuw opstart gaat het blauwe wifi lampje een tijdje knipperen en daarna gaat hij weer uit. Alleen het ‘power’ lampje brand groen maar de andere blijven allemaal uit. Ik heb al geprobeerd om hem te resetten, of de stekker er een tijdje uit te halen, helaas zonder verbetering. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn of hoe ik dit op zou kunnen lossen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Je wilt natuurlijk overal in huis goede wifi, ​@Shunita Gerritsen. Laten we kijken of we die ene Experia Wifi weer aan de praat kunnen krijgen.

Je hebt hem dus al eens een reset gegeven. Heb je ook al geprobeerd om hem om te ruilen met een Experia Wifi op een andere plek?